imdb

Tags:    imdb.class

har et program jeg bruger til alle mine dvd film som jeg har til at ligge på min pc men lige plusselig vil programmer ikke hente info fra imdb mere og kan sempel hend ikke finde ud af fejlen (nomalt når jeg ligge en ny film ind henter den selv info og billeder om filmen og gemmer den i en txt film men lige plussselige hold den op med det og skriver

Warning: file_get_contents(): Filename cannot be empty in C:\Users\hygge\Desktop\My IMDB Movies\www\includes\check.inc.php on line 60

Nogle der kan have en ide om hvad der er galt......

her er min imbd.class
Fold kodeboks ind/udPHP kode 




Indlæg senest redigeret d. 14.03.2018 21:23 af Bruger #17356
4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Michael

Vil du også vise os indholdet af "check.inc.php"?



her er check.inc.php
Fold kodeboks ind/udPHP kode 





Som du kan se, skyldes det at $movieArray ikke indeholder det ønskede data.

Jeg ville jeg en var_dump af $html lige inden scrapeMovieInfo() kaldes i slutningen af getMovieInfo()-funktionen.
Eller bare besøg den URL selv i din browser og check kildekoden.
Så er du lidt nærmere at forstå, hvorfor din funktion ikke længere kan scrape rigtigt.

Det er nok bare imdb, der har ændret strukturen i deres meta data, som scrapeMovieInfo() funktionen bygger på.




du hade ret imdb hade ændret der struktur og ved at ændre koden fik jeg det til at virke nu er problem kun den ikke henter trailer og pohtos til filmende
her er den ny imdb og info php
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

når jeg vil vise skriver den "Fatal error: Call to undefined method Imdb::createPhotos() in D:\My IMDB Movies\www\info.php on line 156"



t