Hjemmeside om lotto

Tags:    webdesign website webprogrammering

<< < 12 > >>
Hej Udviklere

Vi har igennem længere tid arbejdet intenst på websitet www.lottokongen.dk
Sitet indeholder en algoritme som finder de bedste lottotal baseret på tidligere udtrukne tal, som kan ses som lottostatistik her: https://www.lottokongen.dk/lottostatistik/

Vi vil høre hvad I synes om design osv? noget som vi har overset teknisk?
Er der nogen funktioner eller features I ville synes kunne være sjovt at tilføje?

hilsen
Manga



Indlæg senest redigeret d. 19.04.2018 19:35 af Bruger #21263
Det ligner noget fra 90'erne. Sorry to say



Ok, det har måske lidt at gøre med at, "designeren" er mere programmør end designer..
Anyway, på et tidspunkt kunne man godt få lavet et nyt design af en som er bedre på designet.

Men er der nogen funktioner som man kunne tilføje, som kunne være sjovt at have med?



Det kunne være sjovt hvis du prøver at "gætte" de næste rigtige tal, og så overtid kunne se, hvor mange gange dit gæt har været korrekt :)



Det kunne man godt lave :-) det ville også være sjovt at programmere.


Vi havde også talt om at lave nogen spillemaskiner i html5. Men ved ikke helt om det er lovligt, det skulle bare være gratis og uden gevinst.




Det kunne være fedt at kunne sortere efter de mest udtrukkende numre, ellers bruger man jo tid på at lede efter dem.

Designet i sig selv er måske lidt forældet og kunne bruge en fornyelse :)



Hej Alexander,
Det kan jeg godt se, det ville gøre det lidt nemmere. Tak for din ide.

Tja designet er lidt gammelt, men vi har ingen rigtig grafiker på projektet, så det er lavet lidt efter bootstraps defaults. :D



Der findes jo mange forskellige smukke themes derude som i måske kunne bruge?



Ja, det er rigtigt, men det er ikke programmeret i Wordpress, pga. de webservices der skulle bruges. Så det bliver noget af en omprogrammering at bruge et theme.

Men... jeg ved godt jeg er mega krævende, har du ikke lyst til at vise mig et theme som du synes er fedt, hvis du har tid?

Kunne godt bruge noget input/inspiration til et theme. Kan jo altid bare tage udgangspunkt i det og så tilpasse det. Men er helt på bar bund..:S

80% af brugerne kommer fra mobil, så det er lidt spild af programmering at bruge et lækkert desktoptheme.



Indlæg senest redigeret d. 16.05.2018 21:13 af Bruger #21263
Den med gæt af tal, og hvor mange gange du har ramt var faktisk et rigtigt godt forslag som; hvis du kan udvikle algoritmen rigtigt, faktisk kan være rigtig mange penge værd!



Det ville være rimelig crazy hvis den finder 7 rigtige. Det ville nok give noget trafik. :)
Jamen det skal laves, det er sat i backlog.

Jeg er bare lidt i tvivl om hvad skal kalde det.. "ugens ekspert-tal".. "ugens lykkelotto".. hmm...



Indlæg senest redigeret d. 18.05.2018 13:03 af Bruger #21263
<< < 12 > >>
t