Hjemmeside opbygning

Tags:    diverse

Hej alle sammen, er der nogle der ved hvordan man kan bygge sit vebsted op om et login system, lige som her på udvikleren.dk, altså sådan at man skal være logget ind for at kunne gøre nogle ting, der skal også kunne være skjulte menuer for dem som ikke er logget ind, også lige som her på udvikleren.

Venlig hilsen
Kasper Nielsen



6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato




Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:30 af Bruger #3530
Hej alle sammen, er der nogle der ved hvordan man kan bygge sit vebsted op om et login system, lige som her på udvikleren.dk, altså sådan at man skal være logget ind for at kunne gøre nogle ting, der skal også kunne være skjulte menuer for dem som ikke er logget ind, også lige som her på udvikleren.

Venlig hilsen
Kasper Nielsen


Du kan også bare gøre det på den nemme måde, så får du dog ikke så meget kontrol over din side:

PHP:
Postnuke
www.postnuke.dk
www.postnuke.com

Phpnuke
www.phpnuke.com

ASP:
www.aspnuke.com

Verden er hvad du gør den til! | http://bixi.dk/ | bixi[snabela]bixi[dot]dk



Den 12-11-03 16:22 skrev KasperTech følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Ja du kan starte med at checke om din server kan klare php og mysql, og kan den det vil jeg foreslå du lærer det og først og fremmest får lavet et system der kan checke om man er logget ind på diverse sider. Dernæst vil jeg så foreslå du cruiser lidt rundt på nettet og får sammensat et design. Du kan bare starte med at bestemme login boxens/brugerfunktions boxens placering og så bare køre videre derfra

// Kasper
»http://kaspertech.dk

-----------------------------------------------------------------------------
Ok, jeg kan se at min server understøtter både mysql og php, jeg har også lavet et login system i det, jeg har godtnok kun et midlertidigt design på siden, hvad mener du med "hvad jeg videre skal gøre"??

Venlig hilsen
Kasper Nielsen







Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:30 af Bruger #3530
Hvad mener du med det?

Venlig hilsen
Kasper Nielsen



Lukker nu



t