Stort S-Bus problem..

Tags:    diverse

Okay her er problemet... For et par dage siden flyttede jeg mit bræderdrev over på en anden puter... Da jeg så ville afinstallere den på den "gamle" computer kom jeg vist til at slå det S-bus kabel fra som var sluttet til harddisken... Jeg kunne derfor slet ikke starte puteren igen... Jeg fik computeren til at starte igen ved at flytte S-bus kablet og et andet kabel fra mit cdr drev og over i harddisken... Men så virker mit cd drev jo ikke... Hvordan kan jeg ændre det tilbage??? Mener jeg skal trykke på en tast under opstart men kan ikke huske hvilken.... Håber virkeligt der er nogen der kan hjælpe...
Mvh.
Rune Jensen



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej
Måske kan du sætte noget i din bioas, trykke på en knap under opstart eller boote fra en diskte.

Du kan trykke på F8, F5, space, esc eller del under opstart. Hvis du skal bruge en boot diskte, kan denne laves på den puter der er oppe at køre. Hvis du vælger boot disken burde du kunne se harddisken i den dos du starter op i, og hente de filer du skal bruge eller hvordan det nu virker.

Hvis du køre Windwos 2000, kan denne starte op i en slags fejl mode. Det kan være dette virker. Jeg har ikke selv rodet med nogle former for S-BUS, så jeg kender ikke systemet.

Mvh
Janus S. Andersen

P.s Håber det virker


* Life is a dream in a programmers heaven *



Hmm... Det er i win 98... Jeg vil først lige prøve den med at trykke en tast når den starter.. Men hva skal jeg trykke for en tast??? Altså får at få system menuen frem... Altså den menu hvor man kan vælge hvilket drev der er boot drev og sån noget...


Mvh.
Rune Jensen



Hay Rune Jensen
Mener det er F8.....
Janus
* Life is a dream in a programmers heaven *



Det er det ikke...
Mvh.
Rune Jensen



t