Point til Frank Madsen

Tags:    diverse

Har kan Frank Madsen få det 200 up jeg skylder ham



6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har kan Frank Madsen få det 200 up jeg skylder ham

runix :d

Jeg vil gerne have lidt for at være så venlig og skrive noget :) (bare en 5-20% :))

håber jeg har heldet med mig ;d



Har kan Frank Madsen få det 200 up jeg skylder ham


Kan vi på Udviklerens vejne få dig til at skrive hvilket hjælpt disse point drejer sig om, så der ikke fremkommer misforståelser?


--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin



Har kan Frank Madsen få det 200 up jeg skylder ham

Kan vi på Udviklerens vejne få dig til at skrive hvilket hjælpt disse point drejer sig om, så der ikke fremkommer misforståelser?


--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin


Ja de kan i da godt.

Han har sat et phpbb forum op for mig og hjælper mig hvis der er problemer



>Ja de kan i da godt.
>Han har sat et phpbb forum op for mig og hjælper mig hvis der er problemer

Jamen hov! Du svarer lige nu som dini, men dette spørgsmål er oprettet af en kasper - dvs. du har 2 brugere? Er det mon svært at gætte at det ikke lige er tilladt at have flere brugere, og bruge dem til at give "gratis" point ud med?

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



>Ja de kan i da godt.
>Han har sat et phpbb forum op for mig og hjælper mig hvis der er problemer

Jamen hov! Du svarer lige nu som dini, men dette spørgsmål er oprettet af en kasper - dvs. du har 2 brugere? Er det mon svært at gætte at det ikke lige er tilladt at have flere brugere, og bruge dem til at give "gratis" point ud med?

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster


Ja det skal lige siges at jeg har fået en vens bruger, da han ikke ville være medlem mere så ville han ikke lukke den men give mig den. Hvis han ikke måtte det kan du bare slette den bruger der hedder kasper, det var kasper jeg fik



Ja det skal lige siges at jeg har fået en vens bruger, da han ikke ville være medlem mere så ville han ikke lukke den men give mig den. Hvis han ikke måtte det kan du bare slette den bruger der hedder kasper, det var kasper jeg fik


Det må du (naturligvis??) ikke! Jeg deaktiverer "kasper" brugeren, og lukker dette spørgsmål. Jeg håber ikke at jeg kommer til at se den her slags fra din side af igen!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



t