Installation af LITE-ON brænder

Tags:    diverse

Jeg skal have min LITE-ON bænder installeret på en ny computer men jeg kan ikke huske hvordan jeg gør og sidst jeg gjorde det havde jeg en manual men den kan jeg ikke finde. Nogen der kan hjælpe mig lidt?
Mvh.
Rune Jensen



Jeg skal have min LITE-ON bænder installeret på en ny computer men jeg kan ikke huske hvordan jeg gør og sidst jeg gjorde det havde jeg en manual men den kan jeg ikke finde. Nogen der kan hjælpe mig lidt?
Mvh.
Rune Jensen


Har du husket at sætte jumperne rigtigt?

(Til slave/master... - ikke for at være diskriminerende, I ved :P)

www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site



Ja jeg kan huske jeg rykkede rundt på den da jeg installerede den på den gamle puter og der virkede den fint. Jeg har prøvet bare at slutte den til puteren men når jeg gør det kan den hverken finde den eller mit andet cdr drev.
Mvh.
Rune Jensen



Ja jeg kan huske jeg rykkede rundt på den da jeg installerede den på den gamle puter og der virkede den fint. Jeg har prøvet bare at slutte den til puteren men når jeg gør det kan den hverken finde den eller mit andet cdr drev.
Mvh.
Rune Jensen


Pga. du skal ændre på den igen :) hvis du har 2 drev på samme IDE kanal som er sat til det samme (Master eller slave) vil disse 2 drev begynde at "slåsse" om pladsen og derved vil ingen af dem vinde... Derfor vil BIOS'en tolke det som om der ingen drev er... Symptomer på dette er bl.a. at din BIOS er lang tid om at finde de forskellige ting og din computer bliver langsommere til at starte op.

www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site



t