Død puter!

Tags:    diverse

Jeg har lovet at se på en andens pc som er gået i stykker (den har Win ME)! Når man starten kommer der en skærm hvor man kan vælge 4 ting. Start Normal. Start fejlsikret. og så 2 andre jeg ikke kan huske! Hvis man vælger een af de to går computeren død! Nogen der ved hvad man kan gøre? Jeg skal vist nok bruge en startdiskett1



6 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg ville også reinstalle.
Men nok ikke WinMe det er vildt ustabilt.
Hellere 98..
Men vil nok anbefale Xp eller 2000...

Find noget at boot fra og så formater den og reinstall.
Hvis der ligger noget på som skal gemmes så smid Hdd i en anden puter og kopir filerne over på en anden hdd..


Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
-- Problemer er til for at blive løst :) --



Jeg har lovet at se på en andens pc som er gået i stykker (den har Win ME)! Når man starten kommer der en skærm hvor man kan vælge 4 ting. Start Normal. Start fejlsikret. og så 2 andre jeg ikke kan huske! Hvis man vælger een af de to går computeren død! Nogen der ved hvad man kan gøre? Jeg skal vist nok bruge en startdiskett1

hvad præcist er det der sker??
det er højest sandsnyligt noget med bootloaderen så jeg ville råde din ven til at bruge win 2000 (det er godt hvis han er vant til me) eller xp.
tjeck lige http://www.cssoftware.1go.dk
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------



Jeg har lovet at se på en andens pc som er gået i stykker (den har Win ME)! Når man starten kommer der en skærm hvor man kan vælge 4 ting. Start Normal. Start fejlsikret. og så 2 andre jeg ikke kan huske! Hvis man vælger een af de to går computeren død! Nogen der ved hvad man kan gøre? Jeg skal vist nok bruge en startdiskett1
hvad præcist er det der sker??
det er højest sandsnyligt noget med bootloaderen så jeg ville råde din ven til at bruge win 2000 (det er godt hvis han er vant til me) eller xp.
tjeck lige http://www.cssoftware.1go.dk
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------


Jeg vil også anbefale at skifte til win 2000 eller xp! Men reinstaller lortet og/eller format c:
MxS @ http://mxs.frac.dk
Slamkodning for fred



Jeg har lovet at se på en andens pc som er gået i stykker (den har Win ME)! Når man starten kommer der en skærm hvor man kan vælge 4 ting. Start Normal. Start fejlsikret. og så 2 andre jeg ikke kan huske! Hvis man vælger een af de to går computeren død! Nogen der ved hvad man kan gøre? Jeg skal vist nok bruge en startdiskett1


Du kan jo ik starte op i winME for at lave en startdiskette, men så er det jo så smukt at den er identisk men win98 startdisketten... Så du kan bare fyre den i!

Ved ikke hvad du skulle derinde udover at tjekke c-drevet ud. Men det kan du vel ikke bruge til så meget!

Men i den der menu den starter op med kan man også vælge selv at bestemme hvilke ting der skal loades når den starter op. Her siger du bare nej til alt undtagen selve windows interfaset. Så vil den starte op...
Herfra kan du så prøve at køre en scandisk eller hvis det ikke virker lave en systemgendannelse. Søg i hjælp eller spørg hvis du vil vide mere om systemgendannelse.

Dette plejer at løse problemmet på min winME maskine...

// Great programs often follow great brains!



Jeg har lovet at se på en andens pc som er gået i stykker (den har Win ME)! Når man starten kommer der en skærm hvor man kan vælge 4 ting. Start Normal. Start fejlsikret. og så 2 andre jeg ikke kan huske! Hvis man vælger een af de to går computeren død! Nogen der ved hvad man kan gøre? Jeg skal vist nok bruge en startdiskett1



Boot fra cden!! Og re installere lortet!
MxS @ http://mxs.frac.dk
Slamkodning for fred



Ville også nok tro at det var bootloaderen!



t