Hvordan hacker i jer ind på et loginsystem

Tags:    diverse

Jeg vil gerne vide hvordan i kan hacke jer ind på loginsystemer, som er lavet med access...

det er ikke for jeg selv vil til det., men derimod, bruge det på min egen side, så jeg kan dække de fleste hjuler...

-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

10 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der er ikke nogen bestemt metode, nogengange kan man være heldig med SQL injections, andre gange er dte fordi loginsystemet kun sætter en cookie med brugernavn man så kan ændre, ændre gange ligger buggen i den side hvor man ændrer kodeord, hvor man måske kan ændre koden for andre brugere. Ting du bør være opmærksom på, er at al data på klienten kan ændres, klienten kan sagtens ændre i hidden form fields. Klienten kan sagtens ændre i cookies du sætter o.l. Så al validering bør ske på serversiden.
M.V.H.
Loke Dupont aka colde

Hvordan bruger jeg den sqlmåde i som kan bruges,,,

-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

Det undrer mig lidt at du stiller det spørgsmål, når du i din profil har tated dig som 4 i php og 5 i MySQL.... så ved du vel alt om SQL injections...

Tænk lige over det :-)

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto

Jeg ved det godt!!! hehe... tror sku min lillebror var inde på min pc'er... hehe

-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

Hvorfor spørger du så ikke ham? :D

Han er ikke god til at forklarer... hehe... men spørger ham igen..-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

Det undrer mig lidt at du stiller det spørgsmål, når du i din profil har tated dig som 4 i php og 5 i MySQL.... så ved du vel alt om SQL injections...

Tænk lige over det :-)

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto

Jeg tror man skal læse de ratings med et par kilo salt.
Når man rater sig selv, sammenligner man med noget.

Nogle har ikke andre end sig selv at sammenligne med.

Andre har venner og bekendte, men der er forskel på om ens venner også går i 6 klasse eller om det er kollegaer på arbejdspladsen (og hvilken branche man arbejder i osv).

Endelig er der nogle der sammenligner sig med sin forestilling af et ideal.

Så ... de ratings er ikke meget værd med mindre man ved hvad de er at i forhold til.

:)

Slukker og lukker....

-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

Det kunne være at der også i den nye version af udvikleren.dk, skulle være guidelines for rating-systemet.
Eksempelvis
1: hello world
2: Lettere forståelse for syntax
3: Solid forståelse for syntax og lettere kendskab til forskellige metoder inden for emnet
4: 100% forståelse for syntax og bredt kendskab til diverse metoder.
5: At vide og kunne alt inden for emnet. (umuligt (næsten)).
... eller sådan noget :)

Det kunne være at der også i den nye version af udvikleren.dk, skulle være guidelines for rating-systemet.
Eksempelvis
1: hello world
2: Lettere forståelse for syntax
3: Solid forståelse for syntax og lettere kendskab til forskellige metoder inden for emnet
4: 100% forståelse for syntax og bredt kendskab til diverse metoder.
5: At vide og kunne alt inden for emnet. (umuligt (næsten)).
... eller sådan noget :)

I så fald skulle du da smide gør Kasper opmærksom på det :)

Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

t