Artikler

Tags:    php

Jeg har det samme artikel system som her på udvikleren. Altså vis_artikel.php?id=1 det hedder min URL når henter artikel 1. Og nu kommener spørgsmålet. PÅ siden artikler.php hvor alle artiklerne er beskrevet skal der jo linkes til dem. Jeg har prøvet med at skrive følgende i min a href vis_artikel.php?id=$id men det virker ik'. Er der nogle der ved hvordan man skal gøre???

--

Jawiki
francesco-totti@ofir.dk

--



7 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Bruger #52 @ 24.10.01 10:45
<quote>Jeg har det samme artikel system som her på udvikleren. Altså vis_artikel.php?id=1 det hedder min URL når henter artikel 1. Og nu kommener spørgsmålet. PÅ siden artikler.php hvor alle artiklerne er beskrevet skal der jo linkes til dem. Jeg har prøvet med at skrive følgende i min a href vis_artikel.php?id=$id men det virker ik'. Er der nogle der ved hvordan man skal gøre???
--</quote>

Det skal se sådan her ud:
vis_artikel.php?id=<?=$id;?>


/Lasse




User
Bruger #52 @ 24.10.01 10:47
<quote>Jeg har det samme artikel system som her på udvikleren. Altså vis_artikel.php?id=1 det hedder min URL når henter artikel 1. Og nu kommener spørgsmålet. PÅ siden artikler.php hvor alle artiklerne er beskrevet skal der jo linkes til dem. Jeg har prøvet med at skrive følgende i min a href vis_artikel.php?id=$id men det virker ik'. Er der nogle der ved hvordan man skal gøre???
--

Det skal se sådan her ud:
vis_artikel.php?id=<?=$id;?>
</quote>

Prøver lige igen...


vis_artikel.php?id=<?=$id;?>


/Lasse





<quote>Jeg har det samme artikel system som her på udvikleren. Altså vis_artikel.php?id=1 det hedder min URL når henter artikel 1. Og nu kommener spørgsmålet. PÅ siden artikler.php hvor alle artiklerne er beskrevet skal der jo linkes til dem. Jeg har prøvet med at skrive følgende i min a href vis_artikel.php?id=$id men det virker ik'. Er der nogle der ved hvordan man skal gøre???
--

Det skal se sådan her ud:
vis_artikel.php?id=<?=$id;?>


Prøver lige igen...


vis_artikel.php?id=<?=$id;?>


/Lasse

</quote>
OK prøver lige...
--

Jawiki
francesco-totti@ofir.dk



<quote>Jeg har det samme artikel system som her på udvikleren. Altså vis_artikel.php?id=1 det hedder min URL når henter artikel 1. Og nu kommener spørgsmålet. PÅ siden artikler.php hvor alle artiklerne er beskrevet skal der jo linkes til dem. Jeg har prøvet med at skrive følgende i min a href vis_artikel.php?id=$id men det virker ik'. Er der nogle der ved hvordan man skal gøre???
--

Det skal se sådan her ud:
vis_artikel.php?id=<?=$id;?>


Prøver lige igen...


vis_artikel.php?id=<?=$id;?>


/Lasse


OK prøver lige...
--

Jawiki
francesco-totti@ofir.dk</quote>

NOPE. VIRKER IKKE
--

Jawiki
francesco-totti@ofir.dk



>Jeg har prøvet med at skrive følgende i min a href vis_artikel.php?id=$id men det virker ik'. Er der nogle der ved hvordan man skal gøre???

Har du overvejet at fortælle os hvordan det ikke virker? Hvad sker der/sker ikke? Kommer der fejl? Det er svært at hjælpe dig, når du ikke fortæller os hvad der går galt!


--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



<quote>>Jeg har prøvet med at skrive følgende i min a href vis_artikel.php?id=$id men det virker ik'. Er der nogle der ved hvordan man skal gøre???

Har du overvejet at fortælle os hvordan det ikke virker? Hvad sker der/sker ikke? Kommer der fejl? Det er svært at hjælpe dig, når du ikke fortæller os hvad der går galt!


--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster</quote>

Jo altså. Når jeg vil linke til artiklen skriver jeg <a href=vis_artikel.php?id=$id> Men den linker bare til vis_artikel.php?id= og den smider ikke noget id bag på til sidst.

--
Jawiki
francesco-totti@ofir.dk



<quote>>Jeg har prøvet med at skrive følgende i min a href vis_artikel.php?id=$id men det virker ik'. Er der nogle der ved hvordan man skal gøre???

Har du overvejet at fortælle os hvordan det ikke virker? Hvad sker der/sker ikke? Kommer der fejl? Det er svært at hjælpe dig, når du ikke fortæller os hvad der går galt!


--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jo altså. Når jeg vil linke til artiklen skriver jeg <a href=vis_artikel.php?id=$id> Men den linker bare til vis_artikel.php?id= og den smider ikke noget id bag på til sidst.

Niels (G4S) har hjulpet mig ellers tak

--
Jawiki
francesco-totti@ofir.dk</quote>

--
Jawiki
francesco-totti@ofir.dk



t