php programering

Tags:    php

User
Bruger #691 @ 28.12.01 17:03
Jeg sidder og er igang med at lave et system hvor man skal kunne logge ind og se noget bestemt alt efter hvem man er (forudbestemt).
Jeg sidder nu og bøvler med at f.eks loginsiden, når man har skrevet firmanavn, brugernavn og kodeord og klikker på submit, så skal den springe længere ned i dokumentet, det kan man vidst nok gøre ved hjælp af action og if , men er der nogen der kan give eksempler, for jeg kan ikke få det til at virke helt!



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Bruger #4 @ 30.12.01 10:13
<quote>Jeg sidder og er igang med at lave et system hvor man skal kunne logge ind og se noget bestemt alt efter hvem man er (forudbestemt).
Jeg sidder nu og bøvler med at f.eks loginsiden, når man har skrevet firmanavn, brugernavn og kodeord og klikker på submit, så skal den springe længere ned i dokumentet, det kan man vidst nok gøre ved hjælp af action og if , men er der nogen der kan give eksempler, for jeg kan ikke få det til at virke helt!</quote>

På din login side skal du (lige efter dit FORM tag--linien under) skrive f.eks.:

<pre><input type="hidden" name="action" value="go"></pre>

Nu vil scriptet så springe ned til:

<pre>if ($action == "go") {
// kode her
}</pre>

Så nemt er det!

[.:saBA:.]
--> Henrik Ossipoff Hansen
<-- InetSoft - We make your software!

"To Think, or not to Think - That's the Quest... ThinkQuest!!"



<quote>Jeg sidder og er igang med at lave et system hvor man skal kunne logge ind og se noget bestemt alt efter hvem man er (forudbestemt).
Jeg sidder nu og bøvler med at f.eks loginsiden, når man har skrevet firmanavn, brugernavn og kodeord og klikker på submit, så skal den springe længere ned i dokumentet, det kan man vidst nok gøre ved hjælp af action og if , men er der nogen der kan give eksempler, for jeg kan ikke få det til at virke helt!</quote>

Må vi se noget kode??

--
<pre>
|----------------Soccoro---------------|

|--jakob_kirkegaard@hotmail.com--|
</pre>



t