PHP News manager

Tags:    php

Hvilken PHP News manager der den bedste...

Jeg bruger i øjeblikket Fusion News, hvilket da også er vældig godt, men jeg vil gerne hva at mit arkic over gamle nyheder består at en liste med overskrifterne, som linker til den gamle nyhed, og det kan Fusion News ikke, med mindre man går ind og ændre i koden...

Derfor hvilke News manager er bedst...



5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
tja du kan jo bruge mysql som er næmmest at arbejde med...
specielt når vi har med brugere at gøre...

her er noget som garanteret kan bruges, det er mit interne postsystem det skal bare udbygges en del, jeg vil foreslå et par if sætninger som kontrollerer brugernes rettigheder, eksempelvis, status som jeg også bruger, desuden er der heller ikke nogen som sagt problemer i at lave det, det kræver et par småting, problemmet er at lave det når man ikke ved noget, og det er nemmere at du har noget at gå udfra når du bygger det :) jeg håber at du klarer det.

Fold kodeboks ind/udKode 


Mvh Ralph B. Andreasen



jeg har ige lavet et eller andet, du måske kan bruge...

filen er så ledes

<pre>
<?php
if ($news === null OR $news === oversigt) {
$result = mysql_query ("SELECT * FROM [tabel] ");
while ($row = mysql_fetch_array($Result)) {
echo ("dato: ".$row["dato"]."   |   <A HREF='$php_self?midle=event.php&event=vis&news=".$row["id"]."'>".$row["overskrift"]."</A><BR>");
}
}elseif ($news === vis) {
$result = mysql_query("SELECT * FROM [tabel] WHERE id = '$id'");
while ($row = mysql_fetch_array($result) ) {
echo ("  Dato: ".$row["dato"]."  |  <I>".$row["overskrift"]."</I><BR>  ".$row["nyhed"]."");
}
}
</pre>

hvis du skal have vist alle nyheder inden for et bestemt område, kan du bruge følgende kode.

<pre>
$result = mysql_query("SELECT * FROM [tabel] WHERE dato < [???]");
</pre>

alt hvad der står i mellem [] kan du erstatte med dit eget, og du skal fjerne [].


held og lykke

Mvh Ralph B. Andreasen



Tak, men der jeg har brug for skal altså være MEGET mere avanceret... Der skal være en admin del med mulighed for at brugere kan logge ind med forskellige rettigheder m.m.



Tak, men der jeg har brug for skal altså være MEGET mere avanceret... Der skal være en admin del med mulighed for at brugere kan logge ind med forskellige rettigheder m.m.

simpelt.. skriv dit eget nyheds script ? (god ting at alve den med mySQL)
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???



Tak, men der jeg har brug for skal altså være MEGET mere avanceret... Der skal være en admin del med mulighed for at brugere kan logge ind med forskellige rettigheder m.m.
simpelt.. skriv dit eget nyheds script ? (god ting at alve den med mySQL)
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???


her er jeg altså enig :)

Mvh Ralph B. Andreasen



t