Projekt - PHP programmør søges

Tags:    php

Dau alle !

Da jeg er igang med et rimligt stort projekt, har jeg brug for en som virkelig kan forstå og er god til PHP - da dette projekt skal bruge stærke advanceret PHP scripts!
Som sagt kræver dette en skrap programmør, så det er altså kun DEM jeg vil høre fra!
Du må/skal også skrive lidt info om dig selv, altså:

Erfaringer og ting som du har lavet/udviklet så jeg lige kan se hvad du kan - og hvad kan du egentlig ?

Det skal stå meget, meget detaljeret!
Og nu ved jeg du tænker - PENGE ?!?..
Jaaeh.. ang. penge kan det højst blive 300 kr.
Håber der er mange som tager dette som en udfordring, så til jer - SKRIIIIV ;)

MVH
Mikael Clemensen



Dau alle !

Da jeg er igang med et rimligt stort projekt, har jeg brug for en som virkelig kan forstå og er god til PHP - da dette projekt skal bruge stærke advanceret PHP scripts!
Som sagt kræver dette en skrap programmør, så det er altså kun DEM jeg vil høre fra!
Du må/skal også skrive lidt info om dig selv, altså:

Erfaringer og ting som du har lavet/udviklet så jeg lige kan se hvad du kan - og hvad kan du egentlig ?

Det skal stå meget, meget detaljeret!
Og nu ved jeg du tænker - PENGE ?!?..
Jaaeh.. ang. penge kan det højst blive 300 kr.
Håber der er mange som tager dette som en udfordring, så til jer - SKRIIIIV ;)

MVH
Mikael Clemensen


Precis HVOR avanceret ?
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???




Precis HVOR avanceret ?
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???


Det der skal laves er(bl.a.): top 10 systemer, script hvor mange flere end en kan logge ind og lave om på noget data og flere ting i den samme stil!





Precis HVOR avanceret ?
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???


Bl.a. også et advanceret søgesystem..!





Precis HVOR avanceret ?
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???

Bl.a. også et advanceret søgesystem..!

Hmmm, det lyder da meget spændende, men kan du ikke sige lidt om hvad siden er for noget osv. Jeg skal lige høre lidt mere om det, hvis jeg synes at det lyder spændende nok vil jeg da gerne hjælpe, og nej, jeg vil ikke have penge for det, måske lidt UP eller noget andet men jeg vil ikke have penge

Jeg er kun en dreng ligesom dig og jeg synes ikke at jeg vil begynde at kræve penge for sådan noget.

Mvh
Kaare[Redigeret d. 24/09-02 21:05:15 af Kaare]



Jeg er da intreseret, send en mail til mig
dogma_necroman@hotmail.com
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???




Precis HVOR avanceret ?
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???

Bl.a. også et advanceret søgesystem..!

Hmmm, det lyder da meget spændende, men kan du ikke sige lidt om hvad siden er for noget osv. Jeg skal lige høre lidt mere om det, hvis jeg synes at det lyder spændende nok vil jeg da gerne hjælpe, og nej, jeg vil ikke have penge for det, måske lidt UP eller noget andet men jeg vil ikke have penge

Jeg er kun en dreng ligesom dig og jeg synes ikke at jeg vil begynde at kræve penge for sådan noget.

Mvh
Kaare[Redigeret d. 24/09-02 21:05:15 af Kaare]

Nååå ja, min mail er kastermester@hotmail.com, den kan du også kontakte mig på over messenger.
Mvh
Kaare



Jeg har fundet en.. Men hvis det ikke skulle blive til noget med ham, vil jeg med det samme kontakte jer..!!



t