scroller ??

Tags:    php

hej, så er jeg sku her igen! jeg vil meget gerne vide hvordan man slipper for scrolling inde i en iframe, altså ikke helt for så kan man jo bare skrive scrolling=no, nej det jeg gerne vil er at den kun kommer frem når siden er for stor til at blive vist uden. hvis du prøver at gå ind på min side Http://www.nobodies.dk så kan du se i main er der et billede hvor der står forside på det er rigtig 25 * 1000px men som i kan se går den ikke ud til kanten i højre side.

her er koden til hele siden:

<html>
<head>
<title>Nobodies.dk</title>
<link rel="stylesheet" href="/style/undersider.css" type="text/css">
</head>
<BODY leftmargin=0 topmargin=0>
<table height=156 width=100% cellspacing=0 cellpadding=0>
<tr>
<td height=25 width=100% background=/image/redbar_forside_forside.gif></td>
<tr>
</table>
</Body>
</Html>


hvis du ved hvad er er galt så skriv....plz

mvh Duft-Hat :)


(denne tag skulle måske ind under gennerelle forums men jeg ved ikke om det er anderledes i php så...)


Nobodies.dk Rules the world!!! altså når den bliver færdig. :)



1 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hej, så er jeg sku her igen! jeg vil meget gerne vide hvordan man slipper for scrolling inde i en iframe, altså ikke helt for så kan man jo bare skrive scrolling=no, nej det jeg gerne vil er at den kun kommer frem når siden er for stor til at blive vist uden. hvis du prøver at gå ind på min side Http://www.nobodies.dk så kan du se i main er der et billede hvor der står forside på det er rigtig 25 * 1000px men som i kan se går den ikke ud til kanten i højre side.

her er koden til hele siden:

<html>
<head>
<title>Nobodies.dk</title>
<link rel="stylesheet" href="/style/undersider.css" type="text/css">
</head>
<BODY leftmargin=0 topmargin=0>
<table height=156 width=100% cellspacing=0 cellpadding=0>
<tr>
<td height=25 width=100% background=/image/redbar_forside_forside.gif></td>
<tr>
</table>
</Body>


jeg kom lige til at læse det sidste du hade skrevet jeg kan ikke lige forklare hva du skal gøre men hvis du sender den layout side der til mig så kan jeg lige gøre det for dig bare for venskabs skyld :)
send til mig på icq 98395855

</Html>


hvis du ved hvad er er galt så skriv....plz

mvh Duft-Hat :)


(denne tag skulle måske ind under gennerelle forums men jeg ved ikke om det er anderledes i php så...)


Nobodies.dk Rules the world!!! altså når den bliver færdig. :)











heysa prøv med

<html><head><title>side</title></head>
<body>
<p>
<iframe name="I1" src="index.htm" border="1" frameborder="1" scrolling="no">
</iframe></p>
</body>
</html>

det skulle virke så du ikke har nogen scroll[Redigeret d. 07/11-02 18:41:48 af martin lund]



t