Login system!!

Tags:    php

Hej

Jeg er lige begyndt på at lære php, så jeg ved ikke så meget om det endnu. Jeg skal så have lavet et login system, helts med 2 slags brugere, en admin og så alle andre brugere.

Hvis det er muligt vil jeg gerne have det lavet så brugere selv kan oprette sig.

Er der en der vil lave det for mig?? Eller kender i en tuturial til nybegyndere.

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej

Jeg er lige begyndt på at lære php, så jeg ved ikke så meget om det endnu. Jeg skal så have lavet et login system, helts med 2 slags brugere, en admin og så alle andre brugere.

Hvis det er muligt vil jeg gerne have det lavet så brugere selv kan oprette sig.

Er der en der vil lave det for mig?? Eller kender i en tuturial til nybegyndere.

Her er en tut om noget login & sikkerhed, har ikke selv læst den, men prøv at kikke på den:

http://www.udvikleren.dk/show_article.php?id=104

---
Hilsen Anders

Må vist hellere ligge et svar så du kan få tråden lukket :)

Det kan jeg hurtigt lige lave til dig, men jeg skal bruge din mail adresse, da jeg ikke har et sted at ligge det ud til download.

Så det jeg vil lave er et login system med:

- Bruger oprettelse
- 4 forskellige statuser (Admin, CoAdmin, Almindelig bruger, Blokeret bruger)
- Færdig MySQL tabel (Skal bare smiden ind i phpmyadmin)
- Plus et lille eksempel så du kan se hvordan du laver sider der kræver at brugeren er logget ind.

Det kan jeg hurtigt lige lave til dig, men jeg skal bruge din mail adresse, da jeg ikke har et sted at ligge det ud til download.

Så det jeg vil lave er et login system med:

- Bruger oprettelse
- 4 forskellige statuser (Admin, CoAdmin, Almindelig bruger, Blokeret bruger)
- Færdig MySQL tabel (Skal bare smiden ind i phpmyadmin)
- Plus et lille eksempel så du kan se hvordan du laver sider der kræver at brugeren er logget ind.

Hej Brian :)
Kan jeg få dig til også at sende det til mig ?

Hilsen Peter aka XtenS
xtens@beerteam.dk

Yes - Bare lige skriv til min email, så jeg kan huske hvem jeg skal sende det til :)
brian@pq.dk

Yes - Bare lige skriv til min email, så jeg kan huske hvem jeg skal sende det til :)
brian@pq.dk

Jeg har sendt dig en mail.

kan du også maile det til mig bjarke.bech@c.dk
tak

t