Login system

Tags:    php

Er der nogen der vil hjælpe mig med at lave et login system, lidt ligesom her på siden. Man skal kunne ændre i sine indstillinger osv. Det skal være muligt at tilføje artikler m.m.
Hvis det kan lade sig gøre, kunne det også være ret fedt med en slags UP.

Med venlig hilsen Peter Steen Hansen, ps_hansen@msn.com
GBU

6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Selvfölgelig kan det lade sig göre med en slags UP, det viorker jo her på denne side, ikke?

Hvis jeg var dig, ville jeg bryde opgaven ned i bidder, og så ellers pröve at få lavet hver bid for sig, eventuelt spörge her på udvikleren og lede i artikler osv og samle bidderne til et system.

Der er mere sandsynlighed for at du hurtigt får resultat med den metode end hvis du skal hacve nogen til at lave projectet for dig.

Kan du ikke bryde opgaven ned, så er det fx en god lille del-opgave at spörge om her på udvikleren.

Mangler du UP's så er det jo bare at bidrage med noget du kan til at tjene lidt UP's ind at bruge til dine del-opgaver.

Alle kan jo noget, og ideen med UP er at folk kan samle dem ved at hjælpe og bruge dem til at få hjælp med (og blære sig hvis de samler en masse, dvs giver meget med sjældent modtager noget).

Bare en kommentar.

Tak for rådet. Problemet er bare, at jeg ikke er så god til PHP. Jeg har prøvet at kigge lidt på de forskellige artikler om Loginsystemer her på siden, men jeg kan ikke få dem til at virke, og jeg kan heller ikke rigtigt se, at nogen af dem gør, at man kan have sine egne brugeroplysninger.

GBU

Et spørgsmål og måske et godt råd...

Et spørgsmål:
hvor god er du til php?

Måske et godt råd:
hvis du ikke er så god til php kunne det være en god ide at starte fra bunden og i de små. efterhånden som du så bliver bedere til php begynder du at se hvordan du kan få systemet til at hænge sammen og så kan du lave dit system selv.
Jeg lærte selv php på webcafe: http://www.webcafe.dk/artikler/php/

[Verden er hvad du gør den til!]

Jeg vil ikke give dig de 200 UP, da det ikke var svar på mit spørgsmål, men tak for rådet. Det kunne godt være, at jeg stiler lidt for højt. Jeg er nok bare blevet en smule for ivrig.

GBU

Held og lykke med projectet :D

[Verden er hvad du gør den til!]

Mange tak skal du have. Jeg får nok brug for det.

GBU

t