biled uploader med login

Tags:    php

Jeg er ikke den store php-haj, så jeg vil høre om der er en der har en kode til upload af billeder og login, håber i kan hjælpe...
På forhånd tak...
//Søren

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Tror næppe du finder noget kode der er lige til at sætte ind, tror det meste skal tilpasses først.

Nej, okay. Det jeg mente var at jeg havde håbet på en kode, med en bejledning, eller en der kunne hjælpe mig...

//Søren

Overstående links er kode med vejledning, du får en grundig gennemgang af hver enkelt linie - har selv brugt flere af dem, og må sige at de er udemærket :)

[Redigeret d. 22/10-03 12:02:23 af Kenneth Poulsen]

Jeg er ikke den store php-haj, så jeg vil høre om der er en der har en kode til upload af billeder og login, håber i kan hjælpe...
På forhånd tak...
//Søren

Der er nogle glimrende artikler her:

Upload:
www.udvikleren.dk/article.php?aid=138&techid=6

Login:
www.udvikleren.dk/article.php?aid=59&techid=6
www.udvikleren.dk/article.php?aid=103&techid=6
www.udvikleren.dk/article.php?aid=80&techid=6

Tak... Jeg havde håbet på en kode der bare skulle sættes ind, jeg fandt disse koder på netcoder.dk, men jeg kan ikke få den til at virke http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&cat_id=0&id=1914&tech_id=2
måske der var en som kunne hjælpe mig med at få dem til at virke(?)

//Søren

Tak... Jeg havde håbet på en kode der bare skulle sættes ind, jeg fandt disse koder på netcoder.dk, men jeg kan ikke få den til at virke http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&cat_id=0&id=1914&tech_id=2
måske der var en som kunne hjælpe mig med at få dem til at virke(?)

//Søren

Tror næppe du finder noget kode der er lige til at sætte ind, tror det meste skal tilpasses først.

Nej, okay. Det jeg mente var at jeg havde håbet på en kode, med en bejledning, eller en der kunne hjælpe mig...

//Søren

t