Det kommer meget an på hvilket website du har.
Hvis vi taget Udvikleren.dk som eksempel, så kan vi se at der er en masse funktioner, der er forum, artikler, jobs, m.v.
Dette er placeret i enkelte filer, for eksempel er der en fil til hver funktion under forum, fx thread.php, i denne fil henter den en tråd.
Dette er det mest overskuelige, selvom det kan være lidt besværligt at skulle inkludere designet hele tiden - men det er det værd.
Hvis du derimod har et personligt website, hvor der i grunden ikke er brug for noget dynamik specielt, kan du have alt dit indhold liggende i en database, og hente det alt efter hvad $mode, $section (el.lign.) er sat til. Hvis vi siger at $section er lig "profil" så henter den info fra database hvor "section" er lig "profil".
Et par eksempler.
Jeg kan fortælle at jeg personligt har brugt individuelle filer, som inkluderes i index.php med require_once ("section.".$mode.".php");
Dette finder jeg vældig smart, da jeg så ikke skal inkludere designet på hver enkelt side, men stadig har det hele delt op. Det er så på www.sqdev.dk, det er brugt.
--
Ronni Egeriis - squirrel development:
http://sqdev.dk/