Tutorial til tags, og login script

Tags:    php

Hej.
Som overskriften lyder søger jeg tutorials til hvordan man laver tags i PHP dvs [link] mm, samt smilies (:D kolonD), vil gerne have en tutorial i stedet for bare en masse kodeeksempler, det plejer at give mest :D. Gerne også så man fjerner mulighedden for brug af html-tags :D

Desuden søger jeg en tutorial til at lave er loginsystem, session-login, og så man er forsat logget ind (cookies), gem login.

Vil gerne at det er en tutorial til sikkert login, så man ikke kan omgåes det :D.

På forhånd tak

Jonas skovmose Aka. Br0ps

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej.
Som overskriften lyder søger jeg tutorials til hvordan man laver tags i PHP dvs [link] mm, samt smilies (:D kolonD), vil gerne have en tutorial i stedet for bare en masse kodeeksempler, det plejer at give mest :D. Gerne også så man fjerner mulighedden for brug af html-tags :D

Desuden søger jeg en tutorial til at lave er loginsystem, session-login, og så man er forsat logget ind (cookies), gem login.

Vil gerne at det er en tutorial til sikkert login, så man ikke kan omgåes det :D.

På forhånd tak

Jonas skovmose Aka. Br0ps

http://www.rolator.dk/artikel/artikel_laes.php?artikel_id=15

jeg forstår ikke helt hvad du mener med:
tags i PHP dvs [link]

men hvordan man laver smilies er vel meget enkelt, nu for du altså et eksempel :P
Fold kodeboks ind/udKode 

bliver altså til:
hej med dig :D

Håber du kunne bruge det til lidt ;)
- Jim Borch

skod de burde da ikke laves om i et kodeeksempel!!
:/ hehe

- Jim Borch

t