Hej alle her på udvikleren.dk
Til at starte med vil jeg lige sige at jeg er ny her, så ik må have lidt tålmodighed med mig.
Jeg sidder og roder med en hjemmeside, til vores counterstike klan. Jeg har lavet en menu, i venstre side, og ved at "include" henter indholdet fra andre filer og viser dem i min indholdstabel. Det virker perfekt. Og det vil jeg gerne beholde. Dertil vil jeg gerne vide om det er muligt at bruge 2x include på samme side. Så man kan få vist noget f.eks i min contentramme, og i min sidebar i højreside. Hentet fra 2 forskellige .php filer.
Dertil skal jeg have lavet et loginsystem, folk skal ikke selv kunne oprette sig via siden. Men have et brugernavn og pass fra admin ( mig ).
De skal fra siden kunne rette deres profiler og have mulighed for at skrive nyheder.
Hvordan klarer jeg det, sådan at det vises på siden for almindelige besøgende, sådan at de kan se profilerne og nyhederne som mine "members" har skrevet, bare ved at klikke rundt i menuen.
Jeg er godt klar over det er meget jeg skal have hjælp til, derfor sætter jeg også hele dynen af points til for at belønne så godt jeg kan.
På forhånd tak.
Tror ikke du skal regne med at nogle gider lave sådan et stort system, for points... Men jeg ved der findes en artikel herinde med et "community", så kan du jo bare slette muligheden for at oprette sig... Og der burde ikke være noget problem i at ha 2 includes på siden?
--
Albert Einstein