Login script skaber problemer

Tags:    php

Jeg sidder pt. og koder på en lille privat hjemmeside, hvor jeg dog har en del administrative funktioner.
Jeg havde ikke mod på selv at ligge ud med at kode et login system, så jeg fandt et script på en hjemmeside til fri afbenyttelse. Systemet virkede forholdsvis fint, men det er dog efter at jeg har implenteret diverse PHP funktioner begyndt at drille voldsomt.

Mit login-script ser således ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

Med en helt alm. funktion, som TSW's Afstemningsboks får jeg fejlen:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\\XXX\\login.php:71) in c:\\XXX\\2\\pollfunctions.php on line 40
Jeg har en anelse om at det måske kunne skyldes at noget er sat forkert op i login.php filen? Jeg har ikke selv megen erfaring med sessions, så måske en af jer kan lure en fejl, eller andet jeg kan rette, for at undgå den trælse Cannot modify header fejl
På forhånd tak.

[Redigeret d. 22/06-05 22:16:21 af Jonas]

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal indsætte <? ob_start(); ?> aller først på siden din index.php ? den skal være før header osv. altså på linie 1.

Og du skal skrive <? ob_end_flush(); ?> helt nederst på siden. Det burde løse dit problem. Den melder den fejl fordi der bliver sent flere headers. Mener jeg.

Tak, Peter.
Det virkede fint.

t