Login

Tags:    php

Hej...!

Jeg har fundet et rimligt godt login system, men jeg kan ikke få det til at fungere på min side...Jeg vil give 200 point til den der kan sætte det op. Hvis du er intereseret så send en mail til magnus.thogersen@gmail.com, så sender jeg dig kodeord og selve koden selvfølgelig.

Jeg har min side på frac.dk og der bruger man phpadmin til mySQL databasen.

Håber der er en der kan hjælpe mig.

..:MAGNUS:..
Det er menskligt at fejle..!

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej...!

Jeg har fundet et rimligt godt login system, men jeg kan ikke få det til at fungere på min side...Jeg vil give 200 point til den der kan sætte det op. Hvis du er intereseret så send en mail til magnus.thogersen@gmail.com, så sender jeg dig kodeord og selve koden selvfølgelig.

Jeg har min side på frac.dk og der bruger man phpadmin til mySQL databasen.

Håber der er en der kan hjælpe mig.

Det er menskligt at fejle..!

Det er vel knap så godt hvis det ikke virker?
Hvis det bruger sessions så husk at sætte session_start() på de sider hvor du vil bruge det.

fordi jeg kaldte det et godt login var at der var en masse funktioner...login systemet virker fint men jeg kan ikke få det til at virke, jeg tror det er fejl i mysql jeg er nemlig meget dårlig til det der phpadmin system som frac bruger. Hvis der er nogen der tror i kan finde ud af det så mail til magnus.thogersen@gmail.com.

Det er meneskligt at fejle..!

[Redigeret d. 22/09-05 17:29:03 af Magnus Thøgersen]

fordi jeg kaldte det et godt login var at der var en masse funktioner...login systemet virker fint men jeg kan ikke få det til at virke, jeg tror det er fejl i mysql jeg er nemlig meget dårlig til det der phpadmin system som frac bruger. Hvis der er nogen der tror i kan finde ud af det så mail til magnus.thogersen@gmail.com.

Det er meneskligt at fejle..!

[Redigeret d. 22/09-05 17:29:03 af Magnus Thøgersen]

Kan du ikke bare lægge koden her??

Hilsen Mathias

det kunne jeg godt men det ville fylde alt formeget der er 15 forskellige dokumenter... men jeg kan sende det til dig hvis du vi sætte det op...

jeg lukker det... der er åbentbart ikke nogen der lige har tid til at hjælpe med det (:

t