Har et problem igen! med login script

Tags:    php

Jeg har prøvet adskillige koder nu, til at kunne kode et login system! Men det alt det der med at oprette og gemme brugeren i databasen, kan jeg godt finde ud af! men med det samme jeg skal lave selve login scriptet med al den sikkerhed som nu skal kan jeg ikke... Mit problem er at jeg ikk kommer videre ind i mit script.

Noget kode fra check_user.php

Fold kodeboks ind/udKode 

Når jeg går igennem loginform.php, og klikker på log ind, kommer jeg ikke videre, når user, pass er rigtig, den bliver på check_user.php, bar med en tom side!

Håber i kan hjælpe mig!

På forhånd TAK!

Http://www.gamedev.net That is a very good site, to learn all about game programming

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du har ihvertfald et tegn for meget her:
$$key = stripslashes( $val );

Du har ihvertfald et tegn for meget her:
$$key = stripslashes( $val );

naj han har ikke det er så man asigner en variabel med en variabel kender udemærket godt det der script men der ikke en god måde at gøre det på

når du checker brugernavn og pass så husk at fjerne < > / ' osv tegn eller escape dem, det plejer jeg at gøre.

og hvis du vil gemme info som en session så gør det selv så du ved hvad det er du har gemt hvor

$_SESSION[brugernavn] = $din_variabel

er nemt nok

men har du overvejet at skrive nogle variabler ud på siden se om den gemmer noget bare echo dit brugernavn og pass og en session for at see om der faktisk bliver skrevet noget i de variabler du angiver eller bare for at see hvor den stopper henne?

men hvis du vil ha noget realtime hjælp kan du altid maile mig efter en msn addy eller noget.

t