Seek help til lvl login

Tags:    php

Hey en eller flere der vil hjælpe mig med at tilføje lvl's i mit login system..

login siden:
Fold kodeboks ind/udKode 

hvis i skal bruge mere for at hjælpe så skriv hvad i skal bruge :D

giver 150 up's for hjælp :D

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hvor laver du ikke din sql til at tjekke på både username og password?
Fold kodeboks ind/udKode 

At fortælle folk hvilken del af login parten der er forkert er en fejl da bruger så kun behøver at koncentrere om at gætte den ene og så senere den anden i stedet for begge to samtidig.
-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

At fortælle folk hvilken del af login parten der er forkert er en fejl da bruger så kun behøver at koncentrere om at gætte den ene og så senere den anden i stedet for begge to samtidig.

Efter min mening er det misforstået. Den eneste grund, i næsten alle tilfælde, jeg kan se, til at man ikke skulle oplyse hvad der går galt, er at det er nemmere og hurtigere at lave tjekket i ét kald. Ofte er det nemt at finde ud af om et brugernavn eksisterer alligevel. Og sikkerheden bør ligge i et hemmeligt password (derfor også kun input -felter af typen password bliver beskyttet).
Tværtimod synes jeg man, i klart de fleste tilfælde, bør oplyse hvad der går galt, af hensyn til brugerne; det er jo ganske almindeligt nu om dage, at man bruger forskellige nicks, alt efter hvad man laver eller hvor man er.

----
Weblog: http://skalske.dk

okay men det er ikke det jeg vil have hjælp til . jeg vil gøre så der er lvl's

lvl 1: Admin
lvl 2: under admin
lvl 3: member

du kan vel bare lave et felt i din medlems tabel der hedder lvl som er en integer, også bruge den til at indikere hvad lvl et given medlem er.

du kan vel bare lave et felt i din medlems tabel der hedder lvl som er en integer, også bruge den til at indikere hvad lvl et given medlem er.

Grunden til jeg skal have lvl er så de ikke har samme sider

t