Community....

Tags:    asp

User
Bruger #844 @ 10.03.02 19:20
jeg vil gerne lave et community til min hjemmeside hvor man kan gøre andre brugere til
"co-adminstratorer" hvor de frks skulle kunne slette andre brugere og lign.

Moore.

Ps. jeg er nybegynder og forstå ikke alle "udtrykkende" .... bare tal til mig som jeg aldrig havde hørt om ASP før... Et færdigt script ville være oki... ;)



5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej jeg sad lige og ledte efter et scar til mit eget spørgsmål, men faldt så over et færdigt programmeret community, lige til at downloade, kig på denne side : http://www.rolator.dk/downloads/scripts/index.php?kategori=asp


jeg vil gerne lave et community til min hjemmeside hvor man kan gøre andre brugere til
"co-adminstratorer" hvor de frks skulle kunne slette andre brugere og lign.

Moore.

Ps. jeg er nybegynder og forstå ikke alle "udtrykkende" .... bare tal til mig som jeg aldrig havde hørt om ASP før... Et færdigt script ville være oki... ;)





jeg vil gerne lave et community til min hjemmeside hvor man kan gøre andre brugere til
"co-adminstratorer" hvor de frks skulle kunne slette andre brugere og lign.

Moore.

Ps. jeg er nybegynder og forstå ikke alle "udtrykkende" .... bare tal til mig som jeg aldrig havde hørt om ASP før... Et færdigt script ville være oki... ;)

For det første får du intet af det type for sølle 10 up. Hvis du overhovedet kan få det for point. Men hvad med at læse nogle artikler om databaser og cookies og så er du MEGET godt på vej. Kig evt. på www.html.dk

--
Soccoro
http://www.web-helpers.dk (Åbner snart)
http://www2002105.thinkquest.dk



User
Bruger #806 @ 11.03.02 11:25
<quote>jeg vil gerne lave et community til min hjemmeside hvor man kan gøre andre brugere til
"co-adminstratorer" hvor de frks skulle kunne slette andre brugere og lign.

Moore.

Ps. jeg er nybegynder og forstå ikke alle "udtrykkende" .... bare tal til mig som jeg aldrig havde hørt om ASP før... Et færdigt script ville være oki... ;)</quote>


Jeg kan lave det i php til til dig! (for et mindre beløb)
eller alle dine up's!


MVH N-link.



User
Bruger #806 @ 11.03.02 11:25
<quote>jeg vil gerne lave et community til min hjemmeside hvor man kan gøre andre brugere til
"co-adminstratorer" hvor de frks skulle kunne slette andre brugere og lign.

Moore.

Ps. jeg er nybegynder og forstå ikke alle "udtrykkende" .... bare tal til mig som jeg aldrig havde hørt om ASP før... Et færdigt script ville være oki... ;)</quote>


Jeg kan lave det i php til til dig! (for et mindre beløb)
eller alle dine up's!


MVH N-link.

UPS!
min pc gik amok!
undskyld jeg kom til at sende det to gange!
[Redigeret d. 11/03-02 11:30:43 af Christian Jessen]



<quote>jeg vil gerne lave et community til min hjemmeside hvor man kan gøre andre brugere til
"co-adminstratorer" hvor de frks skulle kunne slette andre brugere og lign.

Moore.

Ps. jeg er nybegynder og forstå ikke alle "udtrykkende" .... bare tal til mig som jeg aldrig havde hørt om ASP før... Et færdigt script ville være oki... ;)


Jeg kan lave det i php til til dig! (for et mindre beløb)
eller alle dine up's!


MVH N-link.

UPS!
min pc gik amok!
undskyld jeg kom til at sende det to gange!
[Redigeret d. 11/03-02 11:30:43 af Christian Jessen]</quote>

jeg er rent taget lige glad med point, jeg hjælper alle uanset point, jeg kan jo prøve at se om jeg ikke har noget liggende et sted!

-Thomas



t