Ban...

Tags:    asp

User
Bruger #936 @ 18.03.02 12:42
Jeg vil gerne spørge om her er nogen der kan lave et asp script eller html der banner(Nægter dem adgang) til min hjemmeside, jeg har et problem med folk der spammer min tagwall, jeg vil bare have at man kun skal indtaste ip og så kan de ikke komme ind.
PLZZZZ h3lp me!?!?!?!?!?!
- Nicklas



Jeg vil gerne spørge om her er nogen der kan lave et asp script eller html der banner(Nægter dem adgang) til min hjemmeside, jeg har et problem med folk der spammer min tagwall, jeg vil bare have at man kun skal indtaste ip og så kan de ikke komme ind.
PLZZZZ h3lp me!?!?!?!?!?!
- Nicklas


Det er ikke altid smart at lave det sådan.
Sidder brugeren på en ofentlig Computer (bibilotek, skole osv.) forhindre du ALLE der bruger den computer i at skrive i din tagwall.
Og så er der problemet hvis brugeren ikke bruger en fast IP adresse (statisk), men for en ny hver eneste gang han etablerer forbindelse til din ISP (dynamisk).
[Redigeret d. 18/03-02 15:38:38 af Jesper]



User
Bruger #936 @ 18.03.02 19:30
Jeg vil gerne spørge om her er nogen der kan lave et asp script eller html der banner(Nægter dem adgang) til min hjemmeside, jeg har et problem med folk der spammer min tagwall, jeg vil bare have at man kun skal indtaste ip og så kan de ikke komme ind.
PLZZZZ h3lp me!?!?!?!?!?!
- Nicklas

Det er ikke altid smart at lave det sådan.
Sidder brugeren på en ofentlig Computer (bibilotek, skole osv.) forhindre du ALLE der bruger den computer i at skrive i din tagwall.
Og så er der problemet hvis brugeren ikke bruger en fast IP adresse (statisk), men for en ny hver eneste gang han etablerer forbindelse til din ISP (dynamisk).
[Redigeret d. 18/03-02 15:38:38 af Jesper]


Jeg kender ham og ved at han sidder derhjemme, han har adsl hos tdc... Han har bare lavet en besked kun med smileys...



User
Bruger #81 @ 20.03.02 21:11
Jeg vil gerne spørge om her er nogen der kan lave et asp script eller html der banner(Nægter dem adgang) til min hjemmeside, jeg har et problem med folk der spammer min tagwall, jeg vil bare have at man kun skal indtaste ip og så kan de ikke komme ind.
PLZZZZ h3lp me!?!?!?!?!?!
- Nicklas

Det er ikke altid smart at lave det sådan.
Sidder brugeren på en ofentlig Computer (bibilotek, skole osv.) forhindre du ALLE der bruger den computer i at skrive i din tagwall.
Og så er der problemet hvis brugeren ikke bruger en fast IP adresse (statisk), men for en ny hver eneste gang han etablerer forbindelse til din ISP (dynamisk).
[Redigeret d. 18/03-02 15:38:38 af Jesper]

Jeg kender ham og ved at han sidder derhjemme, han har adsl hos tdc... Han har bare lavet en besked kun med smileys...



Tja så kan det jo være han har fast IP når man køre ADSL.
Hvis du kun vil spære adgang for ham ( kræver jo han køre med fast IP )
Så tilføje i din tagwall den logger IP også når han skriver igen tager du hans ip og skriver et lille loop din på din side og skriver når IP = IP så send ham vidre til en anden så... Det er en nem og hurtig måde hvis man køre med fast IP!






Simpel kode:

<%
if Request.ServerVariables("REMOTE_IDENT") "IP PÅ SPAMMEREN" then
response.redirect "DER HVOR HAN SAKL BLIVE SENDT HEN"
end if
%>

Best Regards!
- Bror S. Skardhamar
- Bror@biggel.com
- www.biggel.com



t