IIS 5.1 Problem

Tags:    asp

Oki nu er det begyndt at belaste mig ret meget...

Jeg har lavet mig et ret så stort billed-gallery-site med mulighed for upload, gruppering og en satens masse andre features... det er til brug for mig og andre bekendte..

men jeg har et problem med min IIS...
1. Jeg får oftest mange fejl med at der er for mange brugere på sitet, og kan derfor ikke komme ind på siderne (selvom der kun er 2 brugere på det tidspunkt)

2. Jeg får mange 403 (Request forbidden) fejl ved billederne... oftest bliver under 25% af dem vist pga. den fejl. Jeg kan hjr. klikke på placeholderne til billederne og sige Show Picture i IE og så kommer billedet frem, men ikke før.

Det er skidt at have et billede-site hvor man ikke kan se billeder..

Nogle løsningsforslag?



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Oki nu er det begyndt at belaste mig ret meget...

Jeg har lavet mig et ret så stort billed-gallery-site med mulighed for upload, gruppering og en satens masse andre features... det er til brug for mig og andre bekendte..

men jeg har et problem med min IIS...
1. Jeg får oftest mange fejl med at der er for mange brugere på sitet, og kan derfor ikke komme ind på siderne (selvom der kun er 2 brugere på det tidspunkt)

2. Jeg får mange 403 (Request forbidden) fejl ved billederne... oftest bliver under 25% af dem vist pga. den fejl. Jeg kan hjr. klikke på placeholderne til billederne og sige Show Picture i IE og så kommer billedet frem, men ikke før.

Det er skidt at have et billede-site hvor man ikke kan se billeder..

Nogle løsningsforslag?


brug apache :P



heh nej... så skal jeg jo til at rode med det... det er nemmere med IIS...



Slet ingen der kan hjælpe???



Slet ingen der kan hjælpe???



Slet ingen der kan hjælpe???


Har du prøvet at gå ind på http://msdn.microsoft.com og se under IIS? Det er sandsynligt, at dit problem står beskrevet der, selvom du garanteret kommer til at lede et stykke tid. Der er masser af info der.

Software is here and now but rock and roll is forever.



t