Forum

Tags:    asp

User
Bruger #645 @ 21.05.02 10:08
Hey

Er der nogle der kan hjælpe mig med at lave et forum til min side jeg har stærkt brug for det!!!! Det skal være sådan at når man har skrevet noget i nogle boxe så kommer det direkte op på hpen!!! PlZ hjælp


Hilsen John



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey

Er der nogle der kan hjælpe mig med at lave et forum til min side jeg har stærkt brug for det!!!! Det skal være sådan at når man har skrevet noget i nogle boxe så kommer det direkte op på hpen!!! PlZ hjælp


Hilsen John



Gå ind på www.hostedscripts.dk eller www.hostedscripts.com
Måske kan du finde noget der inde..

Hilsen
Armen
..::Armen::..




Hey

Er der nogle der kan hjælpe mig med at lave et forum til min side jeg har stærkt brug for det!!!! Det skal være sådan at når man har skrevet noget i nogle boxe så kommer det direkte op på hpen!!! PlZ hjælp


Hilsen John


hvis du kan php, kan du prøve phorum.org (håber jeg stavede det rigtigt)

M.V.H.
..:Lucky Luke:..



Dette er jo et udvikler-sted - altså et sted, hvor man udvikler. Ikke copy 'n' paste...

Jeg vil hellere forslå, at du går i gang, og søger hjælp til specifikke problemer herinde. Det er også MEGET skægere selv at have lavet sine ting..

Det, du skal starte med, er nok at gøre dig klart, hvile funktioner(/muligheder), og hvilke sider, der skal være i forumet...

Er det kun mig, eller er det bedre at smide koden i hovedet på folk? Det bliver man jo ikke udvikler af :)

/ Mikl - mikl@mikl.dk - www.mikl.dk




User
Bruger #645 @ 22.05.02 10:11
Dette er jo et udvikler-sted - altså et sted, hvor man udvikler. Ikke copy 'n' paste...

Jeg vil hellere forslå, at du går i gang, og søger hjælp til specifikke problemer herinde. Det er også MEGET skægere selv at have lavet sine ting..

Det, du skal starte med, er nok at gøre dig klart, hvile funktioner(/muligheder), og hvilke sider, der skal være i forumet...

Er det kun mig, eller er det bedre at smide koden i hovedet på folk? Det bliver man jo ikke udvikler af :)

/ Mikl - mikl@mikl.dk - www.mikl.dk



Ja okay da slap lidt af ik

Hvor kan man finde hjælp

Hilsen John




Dette er jo et udvikler-sted - altså et sted, hvor man udvikler. Ikke copy 'n' paste...

Jeg vil hellere forslå, at du går i gang, og søger hjælp til specifikke problemer herinde. Det er også MEGET skægere selv at have lavet sine ting..

Det, du skal starte med, er nok at gøre dig klart, hvile funktioner(/muligheder), og hvilke sider, der skal være i forumet...

Er det kun mig, eller er det bedre at smide koden i hovedet på folk? Det bliver man jo ikke udvikler af :)

/ Mikl - mikl@mikl.dk - www.mikl.dk



Ja okay da slap lidt af ik

Hvor kan man finde hjælp

Hilsen John

Til den opgave vil jeg foreslå http://www.html.dk/tutorials/asp-tutorial eller noget (håber at det er den rigtige adresse) den er bare så genial :D
- Jonathan



t