kommentar system

Tags:    asp

hey....

jeg har et news system med og uden paging system og så kiggede jeg på nogen hp's og så kom jeg til at tænke på noget et kommentar system i et nyheds system hvordan kan jeg lave det det er vel lidt ligesom en tagwall er det ik ?

så hvis der er nogen der ville hjælpe mig med det ville det være kanon



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hey....

jeg har et news system med og uden paging system og så kiggede jeg på nogen hp's og så kom jeg til at tænke på noget et kommentar system i et nyheds system hvordan kan jeg lave det det er vel lidt ligesom en tagwall er det ik ?

så hvis der er nogen der ville hjælpe mig med det ville det være kanon


Tjooo, det er faktisk ligesom en tagwall, med den forskel at der er en ekstra kolonne i databasen, som indeholder et id på den nyhed den er knyttet til...
Håber det gav lidt inspiration


// Loke "Colde" Dupont



jeg skal bare lave en tagwall der så på en måde er kyttet til den nyhed's id ?
hey....

jeg har et news system med og uden paging system og så kiggede jeg på nogen hp's og så kom jeg til at tænke på noget et kommentar system i et nyheds system hvordan kan jeg lave det det er vel lidt ligesom en tagwall er det ik ?

så hvis der er nogen der ville hjælpe mig med det ville det være kanon

Tjooo, det er faktisk ligesom en tagwall, med den forskel at der er en ekstra kolonne i databasen, som indeholder et id på den nyhed den er knyttet til...
Håber det gav lidt inspiration


// Loke "Colde" Dupont





User
Bruger #989 @ 04.06.02 21:09
mener du et slaks forum, hvor du bare er den eneste der kan oprette nye indlæg, og alle brugerne kan kun kommenterer dine indlæg?



hmmmmmmmm lukket pga lang tid åbent



t