Brugen af subdomains.

Tags:    asp

Hej med jer alle,
Hvis man har nogle mapper liggende på sin sever, kan man så bruge det som subdomains eller hvad? ligesom f.eks. :
mappe.mitdomæne.dk
Hvad skal der til for at man kan bruge til sine links, jeg mener den rigtige subadresse ???

Tak


ASP - manden



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Bruger #535 @ 03.07.02 09:51
Hej med jer alle,
Hvis man har nogle mapper liggende på sin sever, kan man så bruge det som subdomains eller hvad? ligesom f.eks. :
mappe.mitdomæne.dk
Hvad skal der til for at man kan bruge til sine links, jeg mener den rigtige subadresse ???

Tak


ASP - manden


Det kræver at du har subdomains til dit webhotel. Hvis du f.eks. prøver at gå ind på http://www.cliche.dk/page2.asp der kan du se at det webhotel til 10 kroner har 3 subdomainer og det til 20 har 10 subdomainer.

Mvh
Jesper



Hej med jer alle,
Hvis man har nogle mapper liggende på sin sever, kan man så bruge det som subdomains eller hvad? ligesom f.eks. :
mappe.mitdomæne.dk
Hvad skal der til for at man kan bruge til sine links, jeg mener den rigtige subadresse ???

Tak


ASP - manden


Hehe.. jeg ved hvordan du kan gøre med php.. sig til hvis du er interreseret


M.V.H.
..:Lucky Luke:..[Redigeret d. 03/07-02 10:46:24 af Yousif (Lucky Luke)]



Hej med jer alle,
Hvis man har nogle mapper liggende på sin sever, kan man så bruge det som subdomains eller hvad? ligesom f.eks. :
mappe.mitdomæne.dk
Hvad skal der til for at man kan bruge til sine links, jeg mener den rigtige subadresse ???

Tak


ASP - manden


Hvis du vil have at ALLE former for subdomains skal virke, kræver det du på webserveren har et specifikt ip til dette, men hvis du VED hvilken subdomains som skal virke, f.eks hvis du har dem oprettet hos din webhotel udbyder, er det ret let.

Til * subdomains findes et simplet script til dette, samt forklaring, på
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=download&id=55



t