Mangler newz script

Tags:    asp

Jeg sidder her, og mangler et meget simpelt newsscript, i asp, som har en admin funktion hvor man kan slette og tilføje nyheder. Det skal ikke være for svært, og så skal der ikke være alt muligt designfis halløjsa på. Jeg kunne godt tænke mig et newsscript lidt ligesom den de har på HTML Gear (Mark Jensen har lavet den www.markjensen.dk) www.hg.markjensen.dk, for der er ikke alt muligt designfis halløjsa, men grimme farver og den slags på, bare tekst, og så en admin del.
Skriv til mig på loffe@tdcadsl.dk hvis du ved hvor jeg kan finde sådan et !!!! P.S. skriv med emnet "Newsscript"


Tjek lige de her sites, (jeg har selv lavet dem) www.aspsite.yum.dk , www.findus.yum.dk



2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg sidder her, og mangler et meget simpelt newsscript, i asp, som har en admin funktion hvor man kan slette og tilføje nyheder. Det skal ikke være for svært, og så skal der ikke være alt muligt designfis halløjsa på. Jeg kunne godt tænke mig et newsscript lidt ligesom den de har på HTML Gear (Mark Jensen har lavet den www.markjensen.dk) www.hg.markjensen.dk, for der er ikke alt muligt designfis halløjsa, men grimme farver og den slags på, bare tekst, og så en admin del.
Skriv til mig på loffe@tdcadsl.dk hvis du ved hvor jeg kan finde sådan et !!!! P.S. skriv med emnet "Newsscript"


Tjek lige de her sites, (jeg har selv lavet dem) www.aspsite.yum.dk , www.findus.yum.dk



Prøv at søge lidt på www.hotscripts.com
Bemærkninger om sider du selv har lavet, som ikke vedrører spørgsmålet er ikke velset!



Jeg sidder her, og mangler et meget simpelt newsscript, i asp, som har en admin funktion hvor man kan slette og tilføje nyheder. Det skal ikke være for svært, og så skal der ikke være alt muligt designfis halløjsa på. Jeg kunne godt tænke mig et newsscript lidt ligesom den de har på HTML Gear (Mark Jensen har lavet den www.markjensen.dk) www.hg.markjensen.dk, for der er ikke alt muligt designfis halløjsa, men grimme farver og den slags på, bare tekst, og så en admin del.
Skriv til mig på loffe@tdcadsl.dk hvis du ved hvor jeg kan finde sådan et !!!! P.S. skriv med emnet "Newsscript"


Tjek lige de her sites, (jeg har selv lavet dem) www.aspsite.yum.dk , www.findus.yum.dk

-----------------------------------------------------------
Jeg håber du kan finde ud af noget, ang. dette script!
Det skulle være til lige at stoppe på forsiden....

Du skal jo så nok bare lige rette lidt på hvorhenne din Nyheds database ligger!
Og hvad den tabel hedder, dine nyheder ligger i!

Bare plot det ind på forsiden - resultat kan ses på http://www.simpelhtml.frip.dk

God fornøjelse.....

<%
Const adOpenKeyset = 1
Const adLockOptimistic = 3
Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
Conn.Open "PROVIDER=MSDASQL;DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=" & Server.MapPath("mdb/nyheder.mdb") & ";UID=admin;PWD=;"

Set rs = Server.CreateObject("ADODB.RecordSet")
strSQL = "Select * From nyheder"
rs.Open strSQL, Conn, adOpenKeyset, adLockOptimistic
do
response.write "<hr size=1 noshade color=000000 size='45%'>"
response.write "<table width='100%' style='font-size: 14px;'>"
response.write "<tr>"
response.write "<td width='15%'>Dato: </td>"
response.write "<td width='100%'>" & rs("dato") & "</td>"
response.write "</tr>"
response.write "<tr>"
response.write "<td width='15%' valign=top>Nyhed: </td>"
response.write "<td width='100%'>" & rs("nyhed") & "</td>"
response.write "</tr>"
response.write "<tr>"
response.write "<td width='15%'>Skrevet af: </td>"
response.write "<td width='100%'>" & rs("af") & "</td>"
response.write "</tr>"
response.write "</table>"

rs.movenext
loop while not rs.EOF
%>
-----------------------------------------------------------

"Lykken står den kække bi"

Thomas



t