Adminlogin

Tags:    asp

Hey er der nogle der kunne hjælpe mig med en adminlogin??

Det skal ikke bare være en almindelig en...
man skal kunne logge lave så en bruger logger ind på en side osv. eller at siden har forskelligt indhold efter hvilken person..
Den skal kunne indeholde flere brugere...
Og VIGTIGST af alt skal man kunne redigerer nogle bestemte .html sider...[Redigeret d. 15/11-02 15:29:41 af Michael Knudsen]



6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der skal nok en del flere points til så :)

/Martin Wolf
Din lokale slagter



Du kan gå ind på www.201.dk - det er en ny dansk PassPort service, hvor man kan have enkelte instillinger for den enkelte bruger. Jeg bruger det selv. ;)



Hey er der nogle der kunne hjælpe mig med en adminlogin??

Det skal ikke bare være en almindelig en...
man skal kunne logge lave så en bruger logger ind på en side osv. eller at siden har forskelligt indhold efter hvilken person..
Den skal kunne indeholde flere brugere...
Og VIGTIGST af alt skal man kunne redigerer nogle bestemte .html sider...[Redigeret d. 15/11-02 15:29:41 af Michael Knudsen]

HARJ




hmm ingen svar..



Som martin siger, der skal nok lidt flere udvikler point til, eller noget andet at tilbyde for at lave det!

nocture.dk
mail@phpmonster.dk



Hey er der nogle der kunne hjælpe mig med en adminlogin??

Det skal ikke bare være en almindelig en...
man skal kunne logge lave så en bruger logger ind på en side osv. eller at siden har forskelligt indhold efter hvilken person..
Den skal kunne indeholde flere brugere...
Og VIGTIGST af alt skal man kunne redigerer nogle bestemte .html sider...[Redigeret d. 15/11-02 15:29:41 af Michael Knudsen]

http://www.luigis.tk <- tjeck den ud :)



t