sources til et tilmeldings script. ASP

Tags:    asp

hejsa...
jeg er ikke lige den der har det største styr på sådan noget her.. men leder efter noget til et tilmeldings system til en counterstrike turnering... nu har jeg snart ledt over alt og ikke fundet en skid for at sige det lige ud...

hvis der er nogle der kan hjælpe mig med det her ville jeg sgu være temmelig glad :o)

altså: en source til et tilmelding/sign up system lavet med ASP... det skal bruges til en turnering hvor den skal stoppe ved et max antal hvis det ka la sig gøre, og så sende en mail til ham der styre det. det skal se noget a la sådan her ud...


Clan Name:

Clan Tag:

ClanLeader nr. 1:

ClanMember nr. 2:

ClanMember nr. 3:

ClanMember nr. 4:

ClanMember nr. 5:

ClanMember nr. 6:

ClanMember nr. 7:

Clan homepage:

Irc channel:

Contact email til CL/Manager/WA:

----------------------------------------------------------------------------------

noget i den stil :o)

på forhånd tak.......

fortsat god jul



1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hejsa...
jeg er ikke lige den der har det største styr på sådan noget her.. men leder efter noget til et tilmeldings system til en counterstrike turnering... nu har jeg snart ledt over alt og ikke fundet en skid for at sige det lige ud...

hvis der er nogle der kan hjælpe mig med det her ville jeg sgu være temmelig glad :o)

altså: en source til et tilmelding/sign up system lavet med ASP... det skal bruges til en turnering hvor den skal stoppe ved et max antal hvis det ka la sig gøre, og så sende en mail til ham der styre det. det skal se noget a la sådan her ud...


Clan Name:

Clan Tag:

ClanLeader nr. 1:

ClanMember nr. 2:

ClanMember nr. 3:

ClanMember nr. 4:

ClanMember nr. 5:

ClanMember nr. 6:

ClanMember nr. 7:

Clan homepage:

Irc channel:

Contact email til CL/Manager/WA:

----------------------------------------------------------------------------------

noget i den stil :o)

på forhånd tak.......

fortsat god jul


Det kræver lidt flere specifikationer af din server, Bruger den ASPmail, JMail - Bruger den SQL eller ACCESS database
MVH/
Tony Boye ¿:)



t