Toturial til tagwall?

Tags:    asp

Jeg har i lidt over et år rodet med asp 2.0.. jeg kan godt analysere et script og vide hvad det betyder, jeg kan også redigere i source koder til f.eks tagwalls - men man kunne jo godt tænke sig sin helt egen home made tagwall.. så spørgsmålet: Kender du et link til en side hvor man kan læse en toturial om at lave sin egen tagwall?

-Lars som ikke helt har fattet hvad forskellen på asp.net vs asp 2.0 er??[Redigeret d. 04/02-03 13:46:27 af lars88]



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kender du et link til en side hvor man kan læse en toturial om at lave sin egen tagwall?


Ja da... ;-)
http://activedeveloper.dk/locator.asp?guid=001000000038

/t0wer



Jeg har i lidt over et år rodet med asp 2.0.. jeg kan godt analysere et script og vide hvad det betyder, jeg kan også redigere i source koder til f.eks tagwalls - men man kunne jo godt tænke sig sin helt egen home made tagwall.. så spørgsmålet: Kender du et link til en side hvor man kan læse en toturial om at lave sin egen tagwall?

-Lars som ikke helt har fattet hvad forskellen på asp.net vs asp 2.0 er??[Redigeret d. 04/02-03 13:46:27 af lars88]


En tagwall handler jo bare om udtræk fra en database... så hvis du kan det, kan du vel også lave resten.
----------------------------------
asd for helvede...!



t