3D chat

Tags:    asp

Hej jeg har brug for lidt hjælp til en 3d chat! Jeg kan have dem tol at opdatere på en anden måde som at javashipt eller såden noget fordi det ser ikke så godt ud i <meta> så blinker den hele tiden! også skal jeg også have lavet såden at den ikke skal opdater <div id="bg"> men den skal opdatere alt andet. :) Håber i kan hjælp og håber jeg giver nok points for det, jeg er ny her så bare sig hvis jeg ikke giver nok..!



10 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har du evt. en adresse på din chat ? Eller har du et shipt ?


På www.nordiskchat.dk ligger et "figur" chat, jeg lavede for sjov, for et par månneder siden.
For lidt credits, kan folk få den gratis. Dog ikke min grafik. Den ligger der mange timers arbejde bag



Hej jeg har brug for lidt hjælp til en 3d chat! Jeg kan have dem tol at opdatere på en anden måde som at javashipt eller såden noget fordi det ser ikke så godt ud i <meta> så blinker den hele tiden! også skal jeg også have lavet såden at den ikke skal opdater <div id="bg"> men den skal opdatere alt andet. :) Håber i kan hjælp og håber jeg giver nok points for det, jeg er ny her så bare sig hvis jeg ikke giver nok..!


Jeg er selv igang med en figur-chat eller hva du nu vil kalde det. Den måde jeg har lavet det på, er at smide en masse usynlige (CSS) firkanter ud på hele baggrunden/rummet. Jeg har så brugt image-map på baggrunden, når man så trykker på et helt, opdaterer den en database med hvilket felt man er på, og henter derefter alle brugere der er på chatten og viser dem (der kan evt være et felt i databasen som hedder felt :)). Jeg vil sige at du skal kende til JavaScript og CSS, da det ellers er næsten umuligt :D

Håber du kunne bruge mit svar. Hilsen Mark



Glemte lige at sige at jeg bruger en usynlig frame til at hente alle brugerne på chatten...



Har du evt. en adresse på din chat ? Eller har du et shipt ?



Jeg har chatten, men jeg vil genre købe den for et par credits så jeg kan se tekniken :) hvor mange ?



Okey lidt mere end et par mente omkring 300 eller såden noget.. ?



Okey lidt mere end et par mente omkring 300 eller såden noget.. ?

Skal ikke ha' points, ville have du gav mig credits for mit arbejde *G* Skriv mit skide navn i toppen af koden, og skriv at du har modificeret det.

pyt, har sendt det i en zip, så kan du jo se om du kan finde ud af det :)




pyt, har sendt det i en zip, så kan du jo se om du kan finde ud af det :)

Jeg vil også i gang med at prøve at forsøge mig lidt med 3dchat /2d chat... Bare om du gad også at sende zip filen til mig :P ?
Mail:fly2mikelis@ghotmail.com
MSN:^^




Jeg vil også i gang med at prøve at forsøge mig lidt med 3dchat /2d chat... Bare om du gad også at sende zip filen til mig :P ?
Mail:fly2mikelis@hotmail.com
MSN:^^

Lige et par rettelser^^
;)



Vil give alle mine UP :)



t