Login system med flere brugere...

Tags:    asp

<< < 12 > >>
Heysa.. jeg har et problem... vil gerne lave et fler bruger system...

: hvordan laver man det? håber der er nogen der vil hjælpe...

håber der er nogen der kan hjælpe mig...

12 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

... ok....

Din database:

Fold kodeboks ind/udKode 

opret.asp

opret.asp

Fold kodeboks ind/udKode 

login.asp

Fold kodeboks ind/udKode 

kontrolpanel.asp

Fold kodeboks ind/udKode 

Til admins: Jeg undskylder at det her blev sådan en lang post, men jeg kunne ikke ligge filen på internettet :(

Prøv at kigge på http://html.dk

Hilsen Jakob

Jeg bruger MySQL til det eksempel..., Jeg bruger en standart database... Du skal også lige huske at lave global.asa... Ret Server, Database, UID og PWD.

global.asa:

Fold kodeboks ind/udKode 

Hejsa... Har testet din kode lidt.. og den virker tilsyneladende ikke :-S - eller.. JEG kan ikke få den til at virke... har oprettet databasen, og når jeg så prøver at oprette en bruger, så får jeg en fejlside... somom siden jeg stilles videre til ikke eksisterer...

Noget du kan hjælpe mig med, for det er ellers et lækkert log ind du har lavet her!!!

Heysa.. hvad skal databasen hedde?... forstår ikke hvad du mener med den database...

Heysa.. hvad skal databasen hedde?... forstår ikke hvad du mener med den database...

Jeg bruger MySQL til det eksempel..., Jeg bruger en standart database... Du skal også lige huske at lave global.asa... Ret Server, Database, UID og PWD.

global.asa:

Fold kodeboks ind/udKode 

hmm... jeg er vist dummere en jeg troede... jeg forstår ikke hvordan MySQL... vil du ikke forklare mig hvordan man gør det...

global.asa:

Fold kodeboks ind/udKode 

Hejsa... Har testet din kode lidt.. og den virker tilsyneladende ikke :-S - eller.. JEG kan ikke få den til at virke... har oprettet databasen, og når jeg så prøver at oprette en bruger, så får jeg en fejlside... somom siden jeg stilles videre til ikke eksisterer...

Noget du kan hjælpe mig med, for det er ellers et lækkert log ind du har lavet her!!!

Daniel Grau, Hvad siger din fejl?

Per Koustrup, Har du MySQL? Og har du en server, med evt. phpmyadmin?

Øøøhh... Den finder bare en tom side... Somom den ikke kan finde databasen... og databasen hedder login som den burde...

Men hmm... Ved ikke om jeg har fundet frem til noget forkert i global.asa - altså.. med server og sårn...

Bruger 1go's gratis domæne med tilhørende MySQL... Er ret sikker på at min tabel er rigtigt lavet, og er oppe og køre... Men er ikke helt sikker på indholdet i global.asa... Resten er kopieret direkte herfra dit eksempel, for at teste for at jeg skulle have lavet fejl, da jeg prøvede at rette det til...

Vil gerne udlodde nogen point hvis det er du kan hjælpe mig med at få den log ind til at virke :o)

Øøøhh... Den finder bare en tom side... Somom den ikke kan finde databasen... og databasen hedder login som den burde...

Men hmm... Ved ikke om jeg har fundet frem til noget forkert i global.asa - altså.. med server og sårn...

Bruger 1go's gratis domæne med tilhørende MySQL... Er ret sikker på at min tabel er rigtigt lavet, og er oppe og køre... Men er ikke helt sikker på indholdet i global.asa... Resten er kopieret direkte herfra dit eksempel, for at teste for at jeg skulle have lavet fejl, da jeg prøvede at rette det til...

Vil gerne udlodde nogen point hvis det er du kan hjælpe mig med at få den log ind til at virke :o)

Du skal placere global.asa, i din rod mappe

Du skal placere global.asa, i din rod mappe

Hmm.. har kun en mappe når jeg logger ind på min ftp?

altså... har kun selve siden som vises når jeg logger ind på min ftp.. ingen mapper?

[Redigeret d. 14/04-04 16:55:26 af Daniel Grau]

<< < 12 > >>
t