Musik på hjemmeside ?

Tags:    html css

Jeg har set nogle hjemmesider der har en lille box hvor der er 3 knapper, en "play", stop" og "pause"...
der afspilles så en eller anden mp3 fil...
er der nogen der kan fortælle mig hvordan man gør det, og kan man også lave en "frem" og "tilbage" knap der skifter mellem flere numre ?
Mvh
Christian



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har set nogle hjemmesider der har en lille box hvor der er 3 knapper, en "play", stop" og "pause"...
der afspilles så en eller anden mp3 fil...
er der nogen der kan fortælle mig hvordan man gør det, og kan man også lave en "frem" og "tilbage" knap der skifter mellem flere numre ?
Mvh
Christian


denne kode spiller musik og har de tre knapper du snakker om, hvordan man får flere numre ind, ved jeg ikke.

<EMBED SRC="912[1].wav" WIDTH="150" HEIGHT="70" AUTOSTART="false" LOOP="false" TYPE="audio/midi">

håber du kan bruge det

adam



Kan måske bruge det, men det var ikke helt det jeg mente.
De sider jeg har set det på (kan ikke huske url'et på den, så jeg kan ikke kigge i sourcen) har haft "play" og de 2 andre knapper som form knapper altså <input .....>.
ved du eller andre hvordan man kan gøre det ?
Mvh
christian



Jeg har set nogle hjemmesider der har en lille box hvor der er 3 knapper, en "play", stop" og "pause"...
der afspilles så en eller anden mp3 fil...
er der nogen der kan fortælle mig hvordan man gør det, og kan man også lave en "frem" og "tilbage" knap der skifter mellem flere numre ?
Mvh
Christian

den her tråd er lukket, jeg har åbnet en ny med flere point, samme spørgsmål !



t