Musik på hjemmeside - flere point !

Tags:    html css

Jeg har set nogle hjemmesider der har en lille box hvor der er 3 knapper, en "play", stop" og "pause"...
der afspilles så en eller anden mp3 fil...
er der nogen der kan fortælle mig hvordan man gør det, og kan man også lave en "frem" og "tilbage" knap der skifter mellem flere numre ?
Og by the way så skal de der "play", "stop" og "pause" knapper være som form knapper !
Mvh
Christian



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan jo bare bruge embed..

eksempel:
Fold kodeboks ind/udKode 


Det er noget sammenbygning af internet explorer og mediaplayer.. men virker fint.



Du kan jo bare bruge embed..

eksempel:
Fold kodeboks ind/udKode 


Det er noget sammenbygning af internet explorer og mediaplayer.. men virker fint.

Det var også det svar jeg fik før, men det kan jeg ikke bruge til noget... :l
Det er fordi jeg fandt en tut til at interface, og vil lige prøv at sætte musik på, og der ser embed ikke så fedt ud :/



Jeg har set nogle hjemmesider der har en lille box hvor der er 3 knapper, en "play", stop" og "pause"...
der afspilles så en eller anden mp3 fil...
er der nogen der kan fortælle mig hvordan man gør det, og kan man også lave en "frem" og "tilbage" knap der skifter mellem flere numre ?
Og by the way så skal de der "play", "stop" og "pause" knapper være som form knapper !
Mvh
Christian


Kig her: http://activedeveloper.dk/aspdigital/2002062601.asp der er noget kode eksempel til play stop og pause knapper, dog ikke med "skift nummer".

Mvh
Kaare



Jeg har set nogle hjemmesider der har en lille box hvor der er 3 knapper, en "play", stop" og "pause"...
der afspilles så en eller anden mp3 fil...
er der nogen der kan fortælle mig hvordan man gør det, og kan man også lave en "frem" og "tilbage" knap der skifter mellem flere numre ?
Og by the way så skal de der "play", "stop" og "pause" knapper være som form knapper !
Mvh
Christian

Kig her: http://activedeveloper.dk/aspdigital/2002062601.asp der er noget kode eksempel til play stop og pause knapper, dog ikke med "skift nummer".

Mvh
Kaare

Tak det vil jeg kigge på :D
Hvis jeg får det til at virke skal du nok få ups'ne :D



Jeg har set nogle hjemmesider der har en lille box hvor der er 3 knapper, en "play", stop" og "pause"...
der afspilles så en eller anden mp3 fil...
er der nogen der kan fortælle mig hvordan man gør det, og kan man også lave en "frem" og "tilbage" knap der skifter mellem flere numre ?
Og by the way så skal de der "play", "stop" og "pause" knapper være som form knapper !
Mvh
Christian

Kig her: http://activedeveloper.dk/aspdigital/2002062601.asp der er noget kode eksempel til play stop og pause knapper, dog ikke med "skift nummer".

Mvh
Kaare
Tak det vil jeg kigge på :D
Hvis jeg får det til at virke skal du nok få ups'ne :D


Du kan også lave det som almindelige links, når man så trykker på en knap, så åbner den en ny side (virker bedst i frames), hvor indholdet er det samme, men hvor der er sat en embed med autostart...



t