Logge Ip adresser

Tags:    html css

Hej
Jeg vil gerne kunne logge Ip Adresser på besøgende fra min hjemmeside.
Er det muligt at indsætte skjult i min hjemmeside som html og hvis ja hvor skal det sættes ind
Hvilken code skal sættes ind. Er der en haj der kan lave et sådant lige til at paste ind.



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fold kodeboks ind/udKode 


et php-script der kan finde og vise ip-adressen. Så mangler du bare at gemme den i stedet for at vise den :|



Hej
Det kan ikke laves i HTML, da HTML kun bruges til at præsentere siden for brugeren. Hvis du vil logge ipadresserne skal du til at kigge på et server side scripting sprog som fx ASP, PHP, JSP eller lignende. På denne måde kan du nemt lave det skjult på din hjemmeside og indsætte ipadresserne enten i en lille database eller i en tekstfil. Hvis du har mulighed for at køre fx. asp scripts på din hjemmside, findes der nogle forskellige scripts på internettet lige til at indsætte på din egen side. Hvis ikke din hjemmeside udbyder har muligheder som ASP, PHP, JSP til rådighed for dig, er det desværre ikke muligt.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



Hej
Jeg vil gerne kunne logge Ip Adresser på besøgende fra min hjemmeside.
Er det muligt at indsætte skjult i min hjemmeside som html og hvis ja hvor skal det sættes ind
Hvilken code skal sættes ind. Er der en haj der kan lave et sådant lige til at paste ind.


Her er den færdige "pakke"

Først opretter du en tabel i din database

Fold kodeboks ind/udKode 


Her er så scriptet til at finde en brugers ip, og bagefter lægge den ind i din database


Fold kodeboks ind/udKode 


Selvom det er et lidt sent svar, håber jeg du kan bruge det



Glad for flash...? SÅ tjek lige Flash gruppen, her på udvikleren.



t