Et lidt særpræget link

Tags:    html css

Hejsa...

Den lyder nok lidt skummel, men jeg ville gerne vide om nogen kender en metode (helst html, JS eller asp) som kan udskifte en linie i kildekoden, når man trykker på et link...

Jeg ved den lyder lidt skummel,. men hensigten er at man ved at trykke på et link, kan skifte css dok.

Håber nogen derude ved noget...


På forhånd tak


//anders



6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg ved godt det ikke er helt det du vil have, men jeg har en javascript kode der kan skifte CSS dynamisk...

Fold kodeboks ind/udKode 


Håber det hjælper....[Redigeret d. 14/02-03 16:47:47 af Stefan Svensson]



Jeg ved godt det ikke er helt det du vil have, men jeg har en javascript kode der kan skifte CSS dynamisk...

Fold kodeboks ind/udKode 


Håber det hjælper....[Redigeret d. 14/02-03 16:47:47 af Stefan Svensson]


ikke lige det jeg ledte efter... Funktionen må også gerne kunne laves med knapper og en form..




ikke lige det jeg ledte efter... Funktionen må også gerne kunne laves med knapper og en form..


Du kan lave
Fold kodeboks ind/udKode 

om til
Fold kodeboks ind/udKode 

(en form er ikke nødvendig)



ikke lige det jeg ledte efter... Funktionen må også gerne kunne laves med knapper og en form..

Du kan lave
Fold kodeboks ind/udKode 

om til
Fold kodeboks ind/udKode 

(en form er ikke nødvendig)


Det kanske det er mig der tåger, men jeg syntes ikke der sker en skid når jeg trykker.
Jeg har oprettet css doks, har gemt html, og nu ved jeg ikke hvad jeg skal prøve.




Det kanske det er mig der tåger, men jeg syntes ikke der sker en skid når jeg trykker.
Jeg har oprettet css doks, har gemt html, og nu ved jeg ikke hvad jeg skal prøve.


Jeg kan godt få det til at virke. Prøv at indsætte teksten og skriv fx body{background-color: blue;} i et af CSSdokumenterne

Fold kodeboks ind/udKode 





Jeg lukker tråden.. der kom ike nogen som virkede på den måde jeg ville have dem til...



t