Coolmenu

Tags:    html css

Jeg skal have hjælp til hvordan jeg laver min egen coolmenu.



7 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 12 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg skal have hjælp til hvordan jeg laver min egen coolmenu.


- Det er meget enkelt. Du skal først finde et sprog (Oftest bruges JScript og nogen gange også en versjon i JavaScript)
- Derefter skal du forestille dig hvordan den skal være (farver? struktur? fold ud ved onmouceover eller onclick? frames?)
- og så er det bare at skrive (Du kan spørge her i forummet hvis du har problemer, når du har fundet ud af de to første punkter)



Hej Finn,

Google.com?

Hvis du søger på Google finder du helt sikker nogle eksempler :)

Med venlig hilsen
Ken Christensen



Jeg skal have hjælp til hvordan jeg laver min egen coolmenu.


Besøg evt. min side www.html.amok.dk der er snart en masse menuer du kan hente :)



Jeg skal have hjælp til hvordan jeg laver min egen coolmenu.


Tjek http://www.dhtmlcentral.com <- der findes utallige forskellige slags menuer, og deres sourcecodes indeholder alle særdeles brugervenlige kommentarer.

/t0wer



Jeg skal have hjælp til hvordan jeg laver min egen coolmenu.


Hej.
Hvis du går ind på www.viewsource.dk, så kan du søge på menuer og derefter downloade dem.
Hilsen Helle




Kender ikke så godt til nogen form for programmering. Men det skal være en "onmouseover" og så ved "onmouseout" skal den "dø". Farven kan jeg nok godt finde ud af at ændre selv. Den skal ikke gå ned gennem nogen frames hvis det er det du mener. Struktur? Den skal bare være der når jeg holder musen over (og selvfølgelig holder den ned over menuen).



Jeg skal have hjælp til hvordan jeg laver min egen coolmenu.


Jeg bruger et program der hedder Sothink DHTML menu

Jeg synes det er det mest bruger venlige, det er lige til at begynde på. Den eneste ulempe er at det er kun en trial, men når man har prøvet at arbejde med det er det næsten lige før man overvejer at købe det. Ønsker man at købe det koster det kun 35$ eller ca. 250 kr.

Programmet kan downloades her

http://www.sothink.com/webtools/dhtmlmenu/download.htm




t