Mester til at slice, og indsætte det i HTML?

Tags:    html css

Jeg har lavet et design. Og har slicet det, men jeg har mange problemer med at indsætte det i html'en. Så hvis du er god til det, så skriv lige en besked, så kan du evt. få .psd filen, og selv slice det, og indsætte det.

Mvh

Morten Jørgensen



6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nååå...

Du skal først gemme billederne i .gif/.jpg/.png... format.

Er det et online fotoalbum du vil lave eller hvad er det?


:D
han vil bare gerne have at der er nogen der vil klippe hans design lavet i photoshop (RULEZ) og indsætte det i html - sådan at han kan få en webside i stedet for en kæmpestor bilede :D

btw - hvis det er ikke alt for stort kan jeg godt hjælpe - det burte tage måske en kvarters tid - så skriv til mig :]

bregovic =]



Jeg har lavet et design. Og har slicet det, men jeg har mange problemer med at indsætte det i html'en. Så hvis du er god til det, så skriv lige en besked, så kan du evt. få .psd filen, og selv slice det, og indsætte det.

Mvh

Morten Jørgensen


Hvad er .psd og slice?
HTML er et (sprog) til at designe i, så det med at indsætte design i HTML lyder lidt mystisk.



Jeg har lavet et design. Og har slicet det, men jeg har mange problemer med at indsætte det i html'en. Så hvis du er god til det, så skriv lige en besked, så kan du evt. få .psd filen, og selv slice det, og indsætte det.

Mvh

Morten Jørgensen

Hvad er .psd og slice?
HTML er et (sprog) til at designe i, så det med at indsætte design i HTML lyder lidt mystisk.


*.psd er PhotoShop filer. Jeg tror han mener at han har lavet alle billederne og det, men mangler en til at programmere en HTML kode til at indsætte billederne i. Men Morten, du må komme med lidt flere detaljer, hvordan skal siden se ud, og hvor mange slice(går ud fra at en slice er et billede) har du.

Glad for flash...? Så tjek lige Flash gruppen, her på udvikleren. [Redigeret d. 30/04-03 23:21:39 af Jan L]



Nååå...

Du skal først gemme billederne i .gif/.jpg/.png... format.

Er det et online fotoalbum du vil lave eller hvad er det?



Nåå så du har tegnet en hjemmeside og vil gerne have den lavet ? Det vil jeg da gerne hjælpe med.



tak for tilbudne... men jeg har fået det lavet for lang tid siden, jeg har bare ikke kunne lukke tråden... ved ik hvorfor

Mvh

Morten Jørgensen



t