Fil uploader???

Tags:    html css

Hej jeg vil gerne have en fil-uploader på min hjemmeside, hvor vi i skolen kan uploade dokumenter og hvad vi ellers vil bruge den til, men uden at jeg skal give alle en ftp adgang, det skal være muligt at slette filerne bagefter, af brugeren, og skal være nemt at bruge, er der en der kan hjælpe mig med det????

Hilsen Jan



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Hvis du kan bruge PHP har jeg et script til dig

Jo det kan jeg godt, må jeg høre!!!!



Mit eget er rimelig avanceret da det skal bruges til rezising af billeder osv. Men denne artikel på webcafe.dk hjalp mig meget: http://www.webcafe.dk/artikler/php/upload/ læs den igennem og brug så deres script: http://www.webcafe.dk/artikler/php/upload/upload_script.phps

##################################
#There are only 10 types of people in the world: #
#Those who understand binary ant those who don't#
##################################

# JeZper #





Hej jeg vil gerne have en fil-uploader på min hjemmeside, hvor vi i skolen kan uploade dokumenter og hvad vi ellers vil bruge den til, men uden at jeg skal give alle en ftp adgang, det skal være muligt at slette filerne bagefter, af brugeren, og skal være nemt at bruge, er der en der kan hjælpe mig med det????

Hilsen Jan


Det kan ikke lade sig gøre med HTML. Hvis du kan bruge PHP har jeg et script til dig, men udover PHP kan du også bruge ASP, perl og alt det andet webgejl.

##################################
#There are only 10 types of people in the world: #
#Those who understand binary ant those who don't#
##################################

# JeZper #





Hej jeg vil gerne have en fil-uploader på min hjemmeside, hvor vi i skolen kan uploade dokumenter og hvad vi ellers vil bruge den til, men uden at jeg skal give alle en ftp adgang, det skal være muligt at slette filerne bagefter, af brugeren, og skal være nemt at bruge, er der en der kan hjælpe mig med det????

Hilsen Jan

Det kan ikke lade sig gøre med HTML. Hvis du kan bruge PHP har jeg et script til dig, men udover PHP kan du også bruge ASP, perl og alt det andet webgejl.

##################################
#There are only 10 types of people in the world: #
#Those who understand binary ant those who don't#
##################################

# JeZper #



Jo det kan jeg godt, må jeg høre!!!!




t