Lille chat

Tags:    html css

Er det muligt at lave et lille chatprogram f.eks Indtastning af brugernavn, og så bare chat. Er ret træt af sådan noget som spinchat osv. Burde nok udlove nogle fler UP men har stort set ikke flere!



4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er det muligt at lave et lille chatprogram f.eks Indtastning af brugernavn, og så bare chat. Er ret træt af sådan noget som spinchat osv. Burde nok udlove nogle fler UP men har stort set ikke flere!


OleBole chat.
Kan ikke lige finde et link til den.
Men prøv at søge efter den eller noget.
Og så er den blink fri.

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
-- Problemer er til for at blive løst :) --



Er det muligt at lave et lille chatprogram f.eks Indtastning af brugernavn, og så bare chat. Er ret træt af sådan noget som spinchat osv. Burde nok udlove nogle fler UP men har stort set ikke flere!


prøv at gå ind på http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Chat_Scripts/index.html der skulle være et par stykker ;)
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------



Er det muligt at lave et lille chatprogram f.eks Indtastning af brugernavn, og så bare chat. Er ret træt af sådan noget som spinchat osv. Burde nok udlove nogle fler UP men har stort set ikke flere!

jeg har en hvis det er. det er bare skrive et nick og login. og vupti
den er dog lavet i asp
Linvale
- Hvis du tror, du er ved at blive sindssyg, må du være helt normal, for en sindssyg tvivler aldrig på sin fornuft.




jeg har en hvis det er. det er bare skrive et nick og login. og vupti
den er dog lavet i asp
Linvale


Hvor kan jeg finde den?

[Redigeret d. 28/10-03 15:44:37 af Jonas (Decko)]



t