Domæne...igen!

Tags:    html css

<< < 12 > >>
Hej igen!
På frac.dk må man ikke have chat-scripts, så jeg leder efter et gratis domæne hvor det er tilladt. Man skal også kunne oprette MySql.



Hej igen!
På frac.dk må man ikke have chat-scripts, så jeg leder efter et gratis domæne hvor det er tilladt. Man skal også kunne oprette MySql.


Velkommen i klubben. har ikke kunnet finde nogen gode.

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
-- Problemer er til for at blive løst :) --



Hvorfor tager i ikke b-one ? 9kr om måneden, det er så godt som ingen ting... det kører rimelig godt til prisen !

Hej hej...



Hvorfor tager i ikke b-one ? 9kr om måneden, det er så godt som ingen ting... det kører rimelig godt til prisen !

Hej hej...


Fordi de lugter endnu værre en cliche.dk gør (og de lugter dårligt)
De har den værste oppetid jeg i lang tid ahr set fremsat som procent
//Kasper
>kaspertech.dk



[Indlæg slettet admin/co-admin!]



Hmm, jeg har nu aldrig opdaget at min side har været nede...
Og hvis det ikke må koste noget, så kan det da ikke være en særligt seriøs hjemmeside, som absolut skal køre 100%

[Redigeret d. 05/10-03 12:34:22 af ToPCaT]



Hvorfor tager i ikke b-one ? 9kr om måneden, det er så godt som ingen ting... det kører rimelig godt til prisen !

Hej hej...


Selvfølegelig er det ingenting. Jeg mener bare at det er åndsvagt da jeg kun skal bruge domænet til een ting. Kan selvfølgelig flytte hele siden!



www.friserverplads.dk


--
Ronni Egeriis - squirrel development: http://sqdev.dk/



www.1go.dk

Med Venlig Hilsen: CHadi




www.1go.dk

Med Venlig Hilsen: CHadi

Hos 1go er chat bandlyst!!



Hej igen!
På frac.dk må man ikke have chat-scripts, så jeg leder efter et gratis domæne hvor det er tilladt. Man skal også kunne oprette MySql.



Tk-shot.dk/gh optager dog ikke alle sider men du får ubegrænset plads,trafik og dit eget domæne men du skal have et banner på siden det er lidt mindre end dem er på siden og sidder helt oppe i toppen af siden se gratisdesign.dk som de hoster¨

Det er lidt sent at skrive dette men håber alle kan bruge det



<< < 12 > >>
t