Er der nogen der kan få denne drøm af et design, til virkelighed?

Tags:    html css

Jeg har et JPG over et design, jeg selv syntes ser nice ud!
Jeg ved jag kan lave det rigtigt..
Men hvordan? Skal jeg lave tables, og bruge den som bg? eller hvad er den bedste måde?
Kort sagt: Er der nogen der kan få denne drøm af et design, til at blive virkelighed, på den bedste måde
www.coolkiller.1go.dk/coolkillernewdesign.jpg
Please help me :)
Bare post jeres forslag
// CoolKiller @ CoolKiller.1go.dk



9 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hmm hvis du ikke vil bruge hans eksempel som ellers er glimrende :D kan du vælge at studere lidt CSS som du nemt kan gøre på www.html.dk deres CSS turtorial er god. Så burde det kunne lade sig gøre :D held og lykke



Hvis det stod til mig, så ville jeg for nemhedens skyld anvende photoshop / imageready til at "slice" det hele ud, således at man kan spare så meget grafik som mulig, og "tile" der hvor grafikken gentager sig selv.

Således slipper man for at have et site der tager 20 sekunder at komme ind på for folk med langsom modem forbindelser.

Photoshop kan samtidig lave html filer og det hele for dig, som du selvfølgelig altid senere selv kan tilrette som du vil, og evt. optimere

God fornøjelse..!!

If It Ain\\'t broken - don\\'t fix it.



Jeg har et JPG over et design, jeg selv syntes ser nice ud!
Jeg ved jag kan lave det rigtigt..
Men hvordan? Skal jeg lave tables, og bruge den som bg? eller hvad er den bedste måde?
Kort sagt: Er der nogen der kan få denne drøm af et design, til at blive virkelighed, på den bedste måde
www.coolkiller.1go.dk/coolkillernewdesign.jpg
Please help me :)
Bare post jeres forslag
// CoolKiller @ CoolKiller.1go.dk


Jeg syntes det ville være en god idé for dig at gå igang med flash
der kan du nemlig for en masse muligheder for at lege med dit design
og lave en masse smarte effekter m.v.

Derudover har du også mulig for at Trace (Lave dit jpg om til Vektor grafik )
så det næsten ikke fylder noget også for du også mulighed for
at sige her skal der være en knap ved at marker den ud.

Det åbner også for en masse muligheder med at lave en masse interaktivitet.

Men Flash kræver dog at man sætter sig ind i det. Men er også sjovt i start bare at lege
med og se det trylle.

Se evt. mere her: http://www.macromedia.com/cfusion/tdrc/index.cfm?product=flash



Vi lever for at kode



Hvis det stod til mig, ville jeg ikke have noget imod at sætte det hele ind som en stor bg. Jeg går ud fra at du vil have en scrollbar i "main" vinduet, hvor indholdet nok skal være.
Går opgaven bare ud på at oprette tabellen over baggrunden? For så vil jeg skam godt gøre det :)



en lille side kommentar:
Det var da en vældig morsom lille fætter, af en troldkarl, du har der :D

Hvis mine øjne ikke bedrager mig er det så ikke en ret så advanceret javascriptkode der hopper ind og bruger computerens egen lille hjælpegut ??


// Kasper
»http://kaspertech.dk




Undskylder lige mine staveheste.
Men jeg snakkede lige med min mor i telefonen mens jeg skrev det



en lille side kommentar:
Det var da en vældig morsom lille fætter, af en troldkarl, du har der :D

Hvis mine øjne ikke bedrager mig er det så ikke en ret så advanceret javascriptkode der hopper ind og bruger computerens egen lille hjælpegut ??


// Kasper
»http://kaspertech.dk

Tak ;) - Det er en combination af vb og javascript, og jo den bruger pc'ens "hjælpegut" ;)
Ellers tak for alle de gode ideér!.. Jeg kan godt bruge dem.. Såå.. Ville bare lige vide hvad i syntes der ville køre bedst.. I for alle point's for jeres meninger!
// CoolKiller @ CoolKiller.1go.dk



Skriver lige så det ikke er et ulige tal



Øv... Jeg fik ikke noget :D (for sjov jo!)



t