Program til download af HP

Tags:    grafik webdesign

Er der nogen som har et navn på et program som kan hente hjemmesider ned, så man kan se dem senere?

Jeg gør ofte det at når jeg lige falder over en fed hjemmeside, så gemmer jeg den, så jeg senere kan se siden igen, uden at skulle tænke på om siden nu har ændret sig, eller er lukket i mellem tiden.
Foreløbligt har jeg brugt den indbyggede funktion i Explorer, men efterhånden som der kommer flere og flere sider som bruger CSS til at bestemme ex baggrundsbilleder, skal jeg ha fundet noget andet, da Explorer ikke kan finde ud af at få dem med.
Desuden ændrer Explorer meget i koden, hvilket er meget irriterende hvis jeg vil se hvordan et specielt design er lavet.

Det jeg leder efter er bare et program som kan hente en enkelt side ned. Altså ikke hele siden, bare en enkelt side og tilhørende billeder og css fil og helst uden at ændre for meget i koden.

Jeg har prøvet Web Stripper, men den kan lige som Explorer ikke finde ud af at få grafik defineret i CSS filer med.
Offline Commander er go til at få det hele med, endda den rigtige mappe struktur for billeder og css filer, men selve siden er ofte ikke helt rigtig ud, samt at den ikke kan finde ud af de danske bogstaver.




6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv BlackWidow




Hvis du køre Microsoft internet explorer kan du siger Filer>Gem som
eller
foretrukne og tilføre siden der ...
hvor svært kan det være ?
//ETA aka Emil Thor Andersen
Http://www.eta-wall.tk/



Et udmærket et af slagsen (imo):
WebZIP - http://www.spidersoft.com

----
It's not a bug, it's a feature!



Hvad med et godt gammeldaws screenshot?

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk



Ja, men ikke så skide let at bruge hvis man skal se noget kode på et tidspunkt :-)



Hvis du køre Microsoft internet explorer kan du siger Filer>Gem som
eller
foretrukne og tilføre siden der ...
hvor svært kan det være ?
//ETA aka Emil Thor Andersen
Http://www.eta-wall.tk/


Tja, jeg ved nu ikke om det lige frem er svært, men jeg kan da se at du har en del problemer med at læse og forstå længere sammenhængende ord.
Hvis du nu havde læst bare lidt mere end min overskrift, eller bare havde forstået hva jeg skrev, så ville du måske opdage at jeg har skrevet at jeg har brugt den indbyggede funktion i IE, men også at den ikke virker på side som gemmer link til billeder i CSS filer, som også er problemet med mange af de andre programmer der er til at gemme web sider.

Nå, men nok om det... Held og lykke med at lære at læse engang i fremtiden...



t