er C# værd at satse på?

Tags:    c#

<< < 12 > >>
Efter videre læsning trækker jeg dette tilbage :)

[Redigeret d. 04/01-04 22:50:07 af Jeppe Andersen]



Det er dig selv der skal træffe beslutningen, men for mit eget vedkommende er svaret JA! (men hvorfor lægge sig fast på kun eet sprog?, man kan sagtens håndtere et par sprog eller tre)

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)


Men er det så ikke bedst at kunne 3 sprog som kan støtte hinanden som assembler, c# og c++ eller kan delphi også sagtens dette ?
-----------------------------------------------
Sex er som Quake, Singleplayer er godt. Men multiplayer er bare bedre.
-----------------------------------------------



Delphi kan i store træk det samme som C++, med mindre du vil lave hardcore systemer eller virkelig forstå hvad der sker i din debug i CPU'ens registre så drop Assembler. Jeg vil råde dig til C++ og C#, eller Delphi og C#, det er en god cocktail. Mange af principperne i generel windows programmering er det samme for C++ og Delphi. Fordi jeg kan kode C# (og har en god forståelse for generel programmering) så lærte jeg Delphi på et par måneder (det meste var bare syntaks, noget andet var naturligvis hukommelses overskrivelser og frigivning). Men Delphi og C#, eller C++ og C#. Det er i princippet lidt ligegyldigt.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



Er C# langsomere end C++?

Jeg synes det er lidt langsommere, men det er ikke noget man opdager på de nye hurtige computeren.


Det er klart at det er lidt langsommere. Der er jo tale om managed code, dvs. lidt efter samme princip som java virtual engine. Men jeg vil sige at hastigheden er imponerende høj det faktum taget i betragtning. Der kunne sun godt lære noget.

--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

java er da hurtigere end c++??

Hilsen Mathias



<< < 12 > >>
t