Banned fra #udvikleren.dk...

Tags:    udvikleren.dk

Da jeg sad på irc idag blev jeg pludselig banned og der stod at jeg skulle fjerne et google script jeg havde kørende, okay jeg fjernede scriptet men kunne ikke komme ind igan efter jeg var banned. jeg tænkte okay de har sikkert bare banned mig i en 5 minuters tid.
jeg ventede 20 min og prøvede igen, men NEJ, din ip er banned...
der er nu gået 1 og 30 min og jeg kan stadig ikke komme ind!
det er lidt irreterende!
Kan de admins ikke administrere den chan eller hvad?

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\

Jeg må indrømme at der er en/flere af de admin/coadmins der er lidt for magtliderlige, dog er der da også folk der gør et godt arbejde!
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???

Som neuroman siger, der er nogle som er lidt for "magtliderlige" men jeg syntes nu de fleste gør et godt job, og især Kasper, han gør sit bedste.
Med Venlig Hilsen: Chadi
http://www.chadi.aab-net.dk

Hmmm - sidder og tænker på, om I ikke bare lukker noget ud for at holde jer vågne? Har I undersøgt påstandene, eller er I sure over, at dette ikke er et af de utallige sites, hvor der ingen etik og moral er?

Personligt synes jeg, at admin og co-admins gør et godt stykke arbejde her, som jeg tvivler på, at nogle af jer, der brokker jer kunne gøre bare 40% af...

Jeg synes, at det er fint som debatten starter med ét enkelt problem, som en person er blevet irriteret over, men at den bliver så generaliserende og overfladisk er uacceptabelt!

mikl-dk | ICQ: 159096501 | MSN: mikl@mikl.dk

Jeg synes at der er nogle af co-admins'ne der gør det godt (incl Kasper). Det kan dog nogle gange gå lidt langsomt men så hunne man jo udvide antallet af co-admins.

Desuden virker det som om http://udvikleren.dk/coadmins.php ikke er helt UpToDate så, hvem taler vi om ??

Lige gyldigt hvor godt noget er er der altid nogen der kan brokke sig og være sure, er der noget at være sur over her på udvikleren.dk?

Ja jeg blev sikkert advaret, men det mindste man kan gøre er da at sende den advarsel i pm!
og jeg syntes at blive banned i 2 TIMER er for meget!
[17:42] * You were kicked from #udvikleren.dk by Klingon (Fjern det google script!!)
okay 2 timer til at fjerne et script med en uheldig fejl?
Jeg er sku lige glad, jeg syntes det er for meget!

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk

Man burde måske heller ik være på alle chans når man tester scripts...

Jeg vil da også lige tilføje noget, jeg synes selv at dette site er ved at blive "Pas på hvad du siger eller gør for ellers kommer jeg efter dig og enden bannneder dig eller kicker dig af helvede til"
og det er der jo ingen som vil have eller er det .......?

Jeg synes selv at noget bare er Co-Admin for at have magt! jeg siger ikke det er det her på siden men f.eks ofir chatten !! der bliver næsten alle kicked hvis man siger bare to forkerte ord!! er det en retstavnings eksame vi er til eller en chat ??? jeg spørger bare!

Og jeg vil lige lange lidt ud efter nogle som måske godt kunne komme lidt mere frem i debaten om udvikleren.dk fordi lige så snart der er Kritik så manner i det til jorden for udv. er abselout ikke et dårligt sted og tænk hvis det fik et dårligt rygte det ville ikke være så godt da!!

Jeg håber ikke Co-Adminnene har en statestik over hvor mange de kan smide ud på en måned for så er der for meget!

/Kenneth Kallesen

¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤

Man burde måske heller ik være på alle chans når man tester scripts...

Jeg testede jo ikke jeg regnede med at det virkede!

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk

Personligt har jeg heller ikke meget til overs for håndteringen af administrationen. Det kan bl.a. nævnes, at jeg engang ventede omkring 3 uger på at få godkendt en bog-anmeldelse, hvilket er uacceptabelt.

Uacceptabelt...? Hvor meget betaler du udvikleren.dk?
Jeg synes du virker lidt "dum", yes... "dum".

Det skumle er at kasperTSW desværre har et liv... i forhold til os andre(mig). :)
Han har jo en kærreste(som jeg tænder vildt på), og så går han utroligt nok også i skole.

Jeg synes derfor at, medmindre du vil betale hans timeløn, at 3 uger er ganske lidt.
Hvis du synes det er uacceptabelt så synes jeg måske ikke du skulle bruge dette site,
måske ikke internettet da du endnu ikke har forstået budskabet i "gratis", men anyway held
og lykke :)

Forresten så synes jeg også at de irc-admins er provokerende. Især mansword, resten er nice :)

//Martin Wolf, aka. PazO

Den 19-03-03 00:28 skrev Martin Wolf følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Personligt har jeg heller ikke meget til overs for håndteringen af administrationen. Det kan bl.a. nævnes, at jeg engang ventede omkring 3 uger på at få godkendt en bog-anmeldelse, hvilket er uacceptabelt.

Det skumle er at kasperTSW desværre har et liv... i forhold til os andre(mig). :)
Han har jo en kærreste(som jeg tænder vildt på), og så går han utroligt nok også i skole.

Jeg synes derfor at, medmindre du vil betale hans timeløn, at 3 uger er ganske lidt.
Hvis du synes det er uacceptabelt så synes jeg måske ikke du skulle bruge dette site,
måske ikke internettet da du endnu ikke har forstået budskabet i "gratis", men anyway held

Forresten så synes jeg også at de irc-admins er provokerende. Især mansword, resten er nice :)

//Martin Wolf, aka. PazO
-----------------------------------------------------------------------------
Fastholder helt sikkert min påstand. Jeg gider på ingen måde vente 3 uger, hvad enten det er gratis eller ej! Det er en yderst uprofessionel måde at drive en side på! I øvrigt, bare kald mig dum - den fornøjelse under jeg dig skam...[Redigeret d. 19/03-03 07:16:54 af Mads S.]

//Martin Wolf, aka. PazO

Jaja jeg er måske dum men det er der jo så mange der er!
og jeg vil gi dig ret den linie du skriver her:

og jeg brokker mig ikke over kasper hen klare det skide godt!

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk

t