Den 19-03-03 17:39 skrev Thomas (Darkstar) følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Du skal da være mere end velkommen til at ligge det ud - jeg gør det også gerne selv. Bare lige husk de ting I snakkede om, da jeg ikke var på kanalen (Så kan man se hvilken administration I fører) og lad være med at redigere i beskederne

Jeg kan dog ikke se hvad vores diskussion, rager andre... Men hvis det er den vej du vil have det, er jeg klar...
Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/
[Redigeret d. 19/03-03 10:34:35 af Mark H. Jensen]
1) hvis du kendte mig ville du vide at jeg ikke redigerer i logs.
2) Jeg valgte bevidst at kalde det en samtale istedet for diskussion da jeg ikke så nogle argumenter fra din side.
3) Formålet med at vise andre loggen ville være at bevise at du ikke havde konstruktive foreslag men istedet kaldte først admin for en idiot og andre nedsættende gloser, og da du opdagede at coadmins var enige var vi straks idioter også. Blot pga. vi var uenige om en artikels værdighed til godkendelse.
4) Jeg har stadig ikke modtaget den liste over ideer til forbedelser du vist lovede mig dengang...
Mvh,
Thomas Nielsen
-----------------------------------------------------------------------------
1) Jeg kender ikke nogen af jer - og det har jeg heller ikke rigtig lyst til hvis jeg skal helt ærlig. Folk som ikke kender mig og straks mener jeg skal opsøge psykolog, er ikke just de folk jeg eftersøger.
2) Jamen, så kald det en samtale - Men jeg må da tilføje at min pointe var klar, og så kan du opfatte det som værende et argument eller ej!
3) Er det nødvendigt for at andre at se, at jeg ikke kommer med konstruktive kritik, da ?? Formålet er stadig lidt sløret, men som sagt - læg den op, jeg er klar!
4) Ahem ?? Hvilken liste ?? Forklar lige, og så skal jeg da rimelig hurtigt få bikset en sammen - som du meget gerne må offentligøre også!!
Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/