Banned fra #udvikleren.dk...

Tags:    udvikleren.dk

Da jeg sad på irc idag blev jeg pludselig banned og der stod at jeg skulle fjerne et google script jeg havde kørende, okay jeg fjernede scriptet men kunne ikke komme ind igan efter jeg var banned. jeg tænkte okay de har sikkert bare banned mig i en 5 minuters tid.
jeg ventede 20 min og prøvede igen, men NEJ, din ip er banned...
der er nu gået 1 og 30 min og jeg kan stadig ikke komme ind!
det er lidt irreterende!
Kan de admins ikke administrere den chan eller hvad?

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\

Well, hvad kan jeg sige.. Der er en grund til et ban bliver sat... Normalt vil der blive givet mindst en advarsel før folk bliver bannet, jeg beklager meget hvis dette ikke skete, men du kunne have læst reglerne for chatten og episoden kunne være undgået.

Og om vi ikke kan administrere kanalen ? Der vil altid være nogen der føler sig uretfærdigt behandlet, lige meget hvilket regelset der bliver brugt, sådan er livet desværre.

Som de andre indlæg fortalte var der ikke tale om et permanent ban. Idet du selv er på kanalen meget ofte burde du være opmærksom på at permbans _meget_ sjældent bliver uddelt på "first offence", men istedet et midlertidigt af oftest 2 timers varighed.

Mvh,

Thomas Nielsen

Jeg har mange prøvet at fortælle de admins, nogle ting om administration.

Men du kan ligeså godt opgive det, de gør ikke en skid ved det - og lytter ikke til hvad man siger!!

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/

Den samtale har vi haft, jeg skal med glæde ligge logfilerne op til offentligheden så de kan se du ingen argumenter havde, på nogen punkter overhovedet.

Mvh,

Thomas Nielsen

Under normale omstændigheder bliver folk ikke banned uden først at have fået besked på at slå scriptet fra adskillige gange, hvilket gerne bliver fulgt op af at man bliver kicket en eller flere gange, hvorefter man til sidst bliver banned. Nu var jeg ikke selv online så jeg kender ikke til den konkrete situation, men ifølge tidligere indlæg her i tråden havde du allerede fået adskillige advarsler inden du blev banned. At du ikke ser advarslerne kan jo sådan set ikke være vores skyld....

Angående beskyldningerne om at vi er magtliderlige og ikke gider lytte til, hvad folk siger vil jeg mene er noget vrøvl. Såfremt et forslag er seriøst skal vi nok tage det op til diskussion.

Generelt vil jeg mene at vi faktisk er ret tolerante sammenlignet med andre kanaler. Det eneste vi slår hårdt ned på er spam og reklamer. Ellers skal der en del til inden man bliver banned...

Den 19-03-03 09:29 skrev Thomas (Darkstar) følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Jeg har mange prøvet at fortælle de admins, nogle ting om administration.

Men du kan ligeså godt opgive det, de gør ikke en skid ved det - og lytter ikke til hvad man siger!!

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/

Den samtale har vi haft, jeg skal med glæde ligge logfilerne op til offentligheden så de kan se du ingen argumenter havde, på nogen punkter overhovedet.

Mvh,

Thomas Nielsen

Du skal da være mere end velkommen til at ligge det ud - jeg gør det også gerne selv. Bare lige husk de ting I snakkede om, da jeg ikke var på kanalen (Så kan man se hvilken administration I fører) og lad være med at redigere i beskederne ;)

Jeg kan dog ikke se hvad vores diskussion, rager andre... Men hvis det er den vej du vil have det, er jeg klar...

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/
[Redigeret d. 19/03-03 10:34:35 af Mark H. Jensen]

Angående beskyldningerne om at vi er magtliderlige og ikke gider lytte til, hvad folk siger vil jeg mene er noget vrøvl.

Hvorfor vi?
Der blev sagt, at nogen var det! Og ikke jer allesammen.
Med Venlig Hilsen: Chadi
http://www.chadi.aab-net.dk

Du skal da være mere end velkommen til at ligge det ud - jeg gør det også gerne selv. Bare lige husk de ting I snakkede om, da jeg ikke var på kanalen (Så kan man se hvilken administration I fører) og lad være med at redigere i beskederne ;)

Jeg kan dog ikke se hvad vores diskussion, rager andre... Men hvis det er den vej du vil have det, er jeg klar...

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/

1) hvis du kendte mig ville du vide at jeg ikke redigerer i logs.
2) Jeg valgte bevidst at kalde det en samtale istedet for diskussion da jeg ikke så nogle argumenter fra din side.
3) Formålet med at vise andre loggen ville være at bevise at du ikke havde konstruktive foreslag men istedet kaldte først admin for en idiot og andre nedsættende gloser, og da du opdagede at coadmins var enige var vi straks idioter også. Blot pga. vi var uenige om en artikels værdighed til godkendelse.
4) Jeg har stadig ikke modtaget den liste over ideer til forbedelser du vist lovede mig dengang...

Mvh,

Thomas Nielsen

Angående beskyldningerne om at vi er magtliderlige og ikke gider lytte til, hvad folk siger vil jeg mene er noget vrøvl.

Hvorfor vi?
Der blev sagt, at nogen var det! Og ikke jer allesammen.

Jeg mente bare at ingen af os er specielt magtliderlige. Selvfølgelig er vores tolerancetærskel ikke altid lige høj men i det store hele syntes jeg at vi er rimelig fair overfor folk.

Under normale omstændigheder bliver folk ikke banned uden først at have fået besked på at slå scriptet fra adskillige gange, hvilket gerne bliver fulgt op af at man bliver kicket en eller flere gange, hvorefter man til sidst bliver banned. Nu var jeg ikke selv online så jeg kender ikke til den konkrete situation, men ifølge tidligere indlæg her i tråden havde du allerede fået adskillige advarsler inden du blev banned. At du ikke ser advarslerne kan jo sådan set ikke være vores skyld....

Angående beskyldningerne om at vi er magtliderlige og ikke gider lytte til, hvad folk siger vil jeg mene er noget vrøvl. Såfremt et forslag er seriøst skal vi nok tage det op til diskussion.

Generelt vil jeg mene at vi faktisk er ret tolerante sammenlignet med andre kanaler. Det eneste vi slår hårdt ned på er spam og reklamer. Ellers skal der en del til inden man bliver banned...

Jeg blev måske advaret men det var i main chat og jeg er tit away så...
og jeg blev ikke kicket først, men banned 2 timer til at starte med!

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\

Den 19-03-03 17:39 skrev Thomas (Darkstar) følgende:

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/

1) hvis du kendte mig ville du vide at jeg ikke redigerer i logs.
2) Jeg valgte bevidst at kalde det en samtale istedet for diskussion da jeg ikke så nogle argumenter fra din side.
3) Formålet med at vise andre loggen ville være at bevise at du ikke havde konstruktive foreslag men istedet kaldte først admin for en idiot og andre nedsættende gloser, og da du opdagede at coadmins var enige var vi straks idioter også. Blot pga. vi var uenige om en artikels værdighed til godkendelse.
4) Jeg har stadig ikke modtaget den liste over ideer til forbedelser du vist lovede mig dengang...

Mvh,

Thomas Nielsen

1) Jeg kender ikke nogen af jer - og det har jeg heller ikke rigtig lyst til hvis jeg skal helt ærlig. Folk som ikke kender mig og straks mener jeg skal opsøge psykolog, er ikke just de folk jeg eftersøger.

2) Jamen, så kald det en samtale - Men jeg må da tilføje at min pointe var klar, og så kan du opfatte det som værende et argument eller ej!

3) Er det nødvendigt for at andre at se, at jeg ikke kommer med konstruktive kritik, da ?? Formålet er stadig lidt sløret, men som sagt - læg den op, jeg er klar!

4) Ahem ?? Hvilken liste ?? Forklar lige, og så skal jeg da rimelig hurtigt få bikset en sammen - som du meget gerne må offentligøre også!!

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/

Jeg blev måske advaret men det var i main chat og jeg er tit away så...
og jeg blev ikke kicket først, men banned 2 timer til at starte med!

Ifølge et tidligere indlæg var du osse blevet enten kicked eller banned dagen før og så burde det vel være gået op for dig at du skulle slå scriptet fra. Men nu har jeg ikke selv været ret meget online den sidste uges tid, og dermed ikke har set hvad der er sket, så jeg vil ikke forholde mig til om du er blevet uretfærdigt behandlet eller ej.

t