Banned fra #udvikleren.dk...

Tags:    udvikleren.dk

Da jeg sad på irc idag blev jeg pludselig banned og der stod at jeg skulle fjerne et google script jeg havde kørende, okay jeg fjernede scriptet men kunne ikke komme ind igan efter jeg var banned. jeg tænkte okay de har sikkert bare banned mig i en 5 minuters tid.
jeg ventede 20 min og prøvede igen, men NEJ, din ip er banned...
der er nu gået 1 og 30 min og jeg kan stadig ikke komme ind!
det er lidt irreterende!
Kan de admins ikke administrere den chan eller hvad?

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\

Jeg blev måske advaret men det var i main chat og jeg er tit away så...
og jeg blev ikke kicket først, men banned 2 timer til at starte med!

Ifølge et tidligere indlæg var du osse blevet enten kicked eller banned dagen før og så burde det vel være gået op for dig at du skulle slå scriptet fra. Men nu har jeg ikke selv været ret meget online den sidste uges tid, og dermed ikke har set hvad der er sket, så jeg vil ikke forholde mig til om du er blevet uretfærdigt behandlet eller ej.

Som sagt er jeg meget away for tiden så...
når jeg er away kigger jeg kun når jeg høre at jeg for pm besked...
Jeg kan dog ikke huske at jeg er blevet kicket...
Men det mindste men kan forlange er vel at de skriver en pm besked til en... er det ikke ? eller er det formeget at forlange.

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk

Well, nu har jeg læst alle indlægne pånær 3-4 stykker, og det er sikkert skrevet før men nu sker det så igen.

Udvikleren.dk er et gratis site som drives af Kasper, og _KUN_ Kasper.
Kasper står for alt udvikling af sitet, og han har også andet at lave.

Co-Adminsne, er selvfølgelig med til at få sitet til at "fungere" ved at godkende en masse ting her på udvikleren.

Men da Kasper og Co-Adminsne også "har et liv", kan det godt være tidspunkter hvor det tager lidt tid at at få godkendt noget, hvor det andre gange sker med det samme.

Jeg syn's selv at administrationen af sitet kører fint.
9 udaf 10 gange bliver noget godkendt rimeligt hurtigt.
Men det kommer selvfølgelig også anpå hvad det er.
En it-nyhed, som vi har på forsiden, ta'r jo ikke så lang tid lige at kigge igennem, hvor en artikel, anmeldelse osv ta'r en del længere tid, da den lige skal læses og rettes igennem for eventuelle fejl (ex: stavefejl), for ja, det gør Kasper og co-adminse.

Udover det er Udvikleren.dk efterhånden et ret stor site, med en del brugere og derfor kan det ikke undgås at der sker fejl hist og her, men sådan er det når man har et stort site.

Keep up the good work Kasper & Co-Admins.

Med venlig hilsen
Ken Christensen

User
Bruger #80 @ 19.03.03 23:41
K-roy...

Jeg må sku nok indrømme at jeg ikke gider høre på halvdelen af alt det lort du lukker ud... sorry...

Nu har jeg læst hele denne tråd - for at sætte mig lidt ind i hvad du brokker dig for!

Du bliver gentagne gange ved med at sige du ikke har 'set' at du blev advaret...

Hov, hov...

Aftenen/natten før du blev banned, blev jeg (og andre) gjort opmærksomme på at du havde et google script kørende, af kenman. Du siger noget lige omkring og efter - så du var IKKE AWAY!

Det er fandme lame, imo - at fyre beskyldninger og pis af og så pudse glorie med at man var away osv... Den aften blev du advaret flere gange og endda bedt af alm. chattere om at fjerne scriptet

Da jeg så dagen efter !google'r på channen - får jeg STADIG din notice.. - på trods af at du er blevet bedt om at fjerne det...

Men det er jo ikke eneste gang du ikke med det samme gør hvad du bliver bedt om... Et genialt tilfælde er jo fx det med farver. Der gik, efter hvad jeg husker, adskillige døgn - før du kunne fjerne farverne...

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Udover alt det Mansword lige har skrevet, mener jeg også at der røg et lille "!kick" ind samme dag som du blev banned, af nøjagtige samme grund, af mig og vi snakkede om det, så at du ikke blev advaret er altså at "undgå" sandheden en del.

Med venlig hilsen
Ken Christensen

Synes det er for lamt at skrive sådan noget pis k-roy. co-admins gør deres arbejde super, jeg har på intet tidspunkt overværet uretfærdigbehandling fra co-admins side. hvis du har så meget at indvende mod dem der bruger deres fritid på at holde #udv.dk så godt som muligt, så lav da din egen channel (#viva_la_revolution) og støt andre i kampen mod co-admins, men lad vær at brokke dig her i forum

Jeg siger bare at jeg ikke så at jeg blev advaret!
og at blive banned i 2 timer er formeget !
Syntes jeg!
hvis jeg havde vidst at det script fuckede sådan op havde jeg selvfølgelig fjernet det!
Og ja der var den gang med farverne som jeg ikke fjernede med det samme.
Det var fordi jeg prøvede at lave scriptet så kun lavede farve på andre chans og ikke på #udvikleren.dk.
For øvrigt har farver ikke været forbudt før i to over!

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk

Faver har _altid_ været anset for forstyrrende, og at der lige er sket noget ved det lige nu, er en ren tilfældighed, og har ikke noget med at co-admins, vil gøre alt for at have magt.

Med venlig hilsen
Ken Christensen

User
Bruger #80 @ 20.03.03 20:32
Jeg siger bare at jeg ikke så at jeg blev advaret!
og at blive banned i 2 timer er formeget !
Syntes jeg!
hvis jeg havde vidst at det script fuckede sådan op havde jeg selvfølgelig fjernet det!
Og ja der var den gang med farverne som jeg ikke fjernede med det samme.
Det var fordi jeg prøvede at lave scriptet så kun lavede farve på andre chans og ikke på #udvikleren.dk.
For øvrigt har farver ikke været forbudt før i to over!

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk

Nu er det altså ændret til at du ikke så det? - fremfor at du var away?? - Jeg må indrømme at jeg synes det virker underligt, at du ikke skulle have set advarslen, når du i loggen deltager aktivt i snakken, omkring tidspunktet hvor det blev sagt...

Men anyway - bør vi ikke diskutere mere!

Jeg må desuden indrømme at jeg ville have det bedst hvis du kontaktede mig selv, hvis der er noget du er utilfreds med, som jeg havde gjort.

Men jeg bærer ikke nag - og håber ikke du gør ligeså...

Herligst

Det løser jo ikke en skid, når der er så mange som er utrilfredse og I så skal sidde og snakke for jer selv. En af co-admin'sne ville udstille mig til officiel ydmygelse - så må I kraftedme smage jeres egen medicin!!

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/[Redigeret d. 21/03-03 08:11:05 af Mark H. Jensen]

User
Bruger #80 @ 21.03.03 14:44
Det løser jo ikke en skid, når der er så mange som er utrilfredse og I så skal sidde og snakke for jer selv. En af co-admin'sne ville udstille mig til officiel ydmygelse - så må I kraftedme smage jeres egen medicin!!

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/[Redigeret d. 21/03-03 08:11:05 af Mark H. Jensen]

Mark, du er godt nok noget af en mavesur person da... Jeg har endnu ikke set dig brokke dig over noget som helst konkret... Hvis du nu fx kunne sætte dig ned og smække en SERIØS mail sammen. Med konkrete eksempler - så var det måske noget vi kunne forholde os til, og prøve at gøre noget ved.

Men den model du kører der, er der ingen der kan bruge til noget!

Du skal være meget velkommen til at prøve at skrive noget konkret, der er til at forholde sig til, til min mail adresse (daniel@udvikleren.dk).

God weekend

Herligst

t